قیمت خانه | ساخت مسکن

این خانه ها ۳ ساعته ساخته می شوند / قیمت واحدهای یک خوابه با طراحی ساده + عکس

برت هاوس بیسیک (Brette Haus Basic)، یک خانه پیش ساخته کوچک است که می‌توان آن را تنها طی سه ساعت در محل مورد نظر نصب کرد. همچنین، به لطف یک سامانه لولای منحصر به فرد با عمر مفید ۱۰۰ چرخه می‌توان بارها این خانه جمع و جور را جابه‌جا کرد.

این خانه ها ۳ ساعته ساخته می شوند / قیمت واحدهای یک خوابه با طراحی ساده + عکس

 خانه‌های پیش ساخته قبل از انتقال به محل نهایی، در کارخانه‌ها بر اساس استانداردهای خاص ساخته می‌شوند. از مزیت‌های این نوع ساخت‌وساز می‌توان به کاهش زمان ساخت، کاهش هزینه‌ها، کارآیی بالا و حفظ کیفیت مطلوب اشاره کرد. علاوه بر این، این خانه‌ها می‌توانند بر اساس نیازهای مختلف، اندازه و طراحی متفاوت سفارش داده شده و ساخته شوند.

خانه چوبی پیش ساخته برت هاوس به شالوده دائمی نیاز ندارد و می‌توان آن را روی هر پایه مسطح قرار دارد. در ساخت آن از الوار لایه‌ای متقاطع (سی ال تی) برای کاهش تاثیر تولید بر محیط‌زیست استفاده می‌شود و گزینه‌ای با انتشار کم گازهای گلخانه‌ای است.

شرکت لتونیایی برت هاوس مستقر در زمینه طراحی و تولید خانه‌های پیش ساخته فعالیت می‌کند. این خانه‌های چوبی برای زندگی راحت و مقرون به صرفه طراحی شده و قیمت آنها از ۱۸۷۰۰ یورو(با شاخص تبدیل یورو ۶۶ هزار تومانی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان) آغاز می‌شود.

خانه مدل بیسیک گزینه‌ای ایده آل برای اقامت گردشگران یا افراد حاضر در یک جشنواره است. تمام موارد مهندسی برق و بهداشتی این خانه از پیش آماده است، در شرایطی که کف ها، دیوارها و سقف با چوب ساخته شده‌اند.

خانه پیش ساخته برت هاوس بیسیک به یک سامانه لولای جالب توجه مجهز است. این فناوری تاشو منحصر به فرد امکان حمل چهار خانه مدل بیسیک به طور همزمان روی یک پلتفرم ۱۲ متری عادی را فراهم می‌کند.

این خانه با مساحت ۲۲ متر مربع و ارتفاع ۴.۹ متر، فضای کافی برای حضور سه نفر را دارد. طبقه همکف می‌تواند میزبان یک میز با صندلی‌ها و یک کاناپه تختخواب شو باشد، در شرایطی که نیم طبقه بالا فضایی برای یک اتاق خواب دو نفره را ارائه می‌کند.

مسکن

ساختن مسکن

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    سلام علیکم .. تو ترکیه و عراق به کارگر ماهی 50میلیون تومان میدهند. وخانه واجاره خانه هم گران نیست . اگر حقوق را برای کارگر . دولت ایران کم تعیین کند . منتظر فرار کارگران به عراق و ترکیه باشد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر