قیمت بنزین | افزایش قیمت بنزین | واردات بنزین | یارانه بنزین | بنزین یارانه ای

سهمیه سوخت تغییر کرد؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در زمینه سهمیه بنزین ۶۰ لیتر مردم تغییری حاصل نشده و بنزین با نرخ آزاد نیز به میزان تقاضا موجود است و متقاضی بر حسب نیاز می‌تواند نسبت به سوخت‌گیری اقدام کند.

سهمیه سوخت تغییر کرد؟

بنزین یکی از اصلی‌ترین منابع انرژی در دنیا است و قیمت بنزین در هر کشوری متفاوت است، بسته به عوامل مختلفی مانند تولید محلی، واردات، فروش و تقاضا و همچنین قوانین مالیاتی و سیاسی. در بسیاری از کشورها، دولت یا سازمان‌های دولتی نظارت بر تعیین قیمت بنزین دارند و ممکن است قیمت بنزین بر اساس آنچه دولت می‌خواهد به‌عنوان یک مبلغ ثابت تعیین شود.

جعفر سالاری‌نسب با اشاره به میزان مصرف بنزین در کشور اظهارکرد: درحال‌حاضر حدود ۱۱۵ میلیون لیتر در روز بنزین مصرف می‌شود، میزان ذخایر در انبارهای کشور کافی است و مشکلی بابت تامین وجود ندارد.

وی به ایلنا تاکید کرد: ما ملزم به توزیع بنزین هستیم که بدون مشکل این روند طی شده و مشکلی از بابت تامین و توزیع بنزین وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص تاثیر کاهش سهمیه بنزین با نرخ آزاد ۳ هزار تومانی بر کاهش مصرف گفت: هنوز آماری در این زمینه حاصل نشده است.

وی یادآور شد: در زمینه سهمیه بنزین ۶۰ لیتر مردم تغییری حاصل نشده و بنزین با نرخ آزاد نیز به میزان تقاضا موجود است و متقاضی بر حسب نیاز می‌تواند نسبت به سوختگیری و تامین سوخت اقدام کند.

سالاری‌نسب خاطرنشان کرد: اکنون بنزین با کارت آزاد و نرخ دوم در تمام استان‌های کشور و حتی استان سیستان و بلوچستان در حال توزیع است. ابتدا کاربران از موجودی ۶۰ لیتر بنزین کارت سوخت شخصی استفاده می‌کند و در صورتی که کارت موجودی نداشته باشد، می‌توانند از ۱۰۰ لیتر بنزین با نرخ دوم و آزاد یعنی ۳ هزار تومان اقدام به سوخت‌گیری کنند و اگر مازاد بر این میزان هم نیاز به سوخت داشتند در اختیار دارنده خودرو قرار خواهد گرفت و مشکلی از این بابت نیست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسن

    سلام یک باربرای همیشه قیمت بنزین راآزادنمایددوبه نرخ فوب خلیج فارس عرضه کنید.

  • ناشناس

    من مسافرم نیکشهر میخام برم زابل کارتم بنزین نداره ازاد هم نمیتونم بخرم رفتم پمپ به من ندادن بنزین گفت تمام شده استان سیستان بلوچستان شهرستان نیکشهر جایگاه یک داخل شهر وووو

  • بلوچ

    بسه این همه دروغ ، کدوم جایگاه در استان سیستان و بلوچستان بنزین آزاد میده الکی چرا دروغ میگین

  • بلوچ

    فقط دروغ تحویل میدین دیشب به ولا پمپ جدید تل سیاه ساعت ۱۰ شب برای بنزین مونده بودم جایگاه بنزین نداد که کارت نداریم ، یه بنده خدا کارت داشت ۶ لیتر داشت فقط تونستم خودمو تا زاهدان خراب شده برسونم

  • بلوچ

    بنزین آزاد ۲۰ لیتر میدن ۳۰۰ هزار تومان ، کدوم کارگر و کارمند داره همچین پولی

  • ناشناس

    تو این خراب شده هر قانونی تصویب و اجرا بشه فقط یک عده خاص سودشو میبرن و بقیه مردم باید خسارتش رابدند و عذاب بکشند ،کارت ماشینم خراب شد ،درخواست دادم میگن سه ماه طول می‌کشه تا بیاد،هیچ پمپ بنزینی هم آزاد ندارد،جایی هم اگر باشد باید یک روز کامل در صف بخوابی تا بیست لیتر بنزین بزنی البته اگر وقتی نوبت برسه تموم نشه،این چه مملکتی چه قانونی ،فقط بادین با اعصاب و روان مردم بازی کنید

  • ناشناس

    دروغگو های کثیف

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها