جسد پسر جوانی که سه روز زیرآبی رفت

فرماندار بدره از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در پایین دست سد سیمره واقع در این شهرستان خبر داد.

جسد پسر جوانی که سه روز زیرآبی رفت

یاسر علیزاده فرماندار بدره گفت: صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و امدادگران نجات غریق استان جسد جوان چواری که سه روز پیش در تنگه کفن الا بدره دچار غرق شدگی شده بود پیدا شد.

وی با بیان اینکه جسد این جوان زیر پل نیروگاه سید سیمره توسط نیروهای مردمی و امدادگران نجات غریق از آب بیرون کشیده شد، افزود: محل پیدا شدن جسد این جوان با محل غرق شدن حدود ۱۵۰ متر فاصله داشته است.

فرماندار بدره با بیان اینکه علت غرق شدن این جوان وارد نبودن به فن شنا در آب‌های رودخانه بوده است؛ تاکید کرد: عملیات جست‌وجوی جسد این جوان در آبهای سیمره ۲ روز طول کشید.

علیزاده تاکید کرد: ایام پیک مصرف نیروگاه سد سیمره اقدام به تولید برق برای کمک به شبکه توزیع استان می‌کند و بر این اساس خروجی آب این سد به ۲۵۰ مترمکعب در ثانیه افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: از زمان خبر غرق شدن این جوان تمام تیم‌های امدادی و نیروهای مردمی در شهرستان‌های بدره و دره شهر برای جست‌وجوی جسد این جوان بسیج شده بودند.

وی با تقدیر مردم شهرستان دره شهر برای شرکت در این عملیات، گفت: این ایام افراد گردشگر و مراجعه‌کنندگان به شهرستان بدره و حاشیه‌های رودخانه سیمره به تابلوهای شنا ممنوع توجه و از شنا کردن در نزدیکی سد سیمره خودداری کنند

در ادامه مجید بیگلریان مدیرکل بحران استانداری ایلام نیز گفت: چهار گروه غواصان استان از پتروشیمی و هیات غریق در عملیات یافتن جوان غرق شده مشارکت داشتند.

مجید بیگلریان یادآور شد: این فرد در محدوده شنا ممنوع اقدام به آبتنی کرده بود که باتوجه به عمق رودخانه و وجود دریچه‌های سد سیمره غرق شده بود.

مسئولان استان ایلام دیروز برای یافتن جسد این جوان از غواصان استان‌های لرستان و خوزستان درخواست همکاری کرده بودند که قبل از عزیمت غواصان این استان‌ها به محل حادثه جوان مغروق توسط غواصان خود استان ایلام پیدا شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها