راننده پرایدی که یک روحانی را زیرگرفت نقره داغ خواهد شد + فیلم

حجم ویدیو: ۸۶۸.۹۹K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۰ دانلود ویدیو

دادستان تهران در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، از صدور کیفرخواست برای راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی خبر داد.

 طی روزهای گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.

بلافاصله با دستور قضایی راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.

روز گذشته حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به برخی اتفاقات و حوادث اخیر از جمله شهادت آیت‌الله سلیمانی، جنایت رخ‌داده در سراوان که به شهادت شهید شهرکی و همسرشان انجامید، مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور و حادثه رخ داده در سبزوار که به قتل یک جوان انجامید، خطاب به همه مسئولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور مؤکد داد که در تعقیب و محاکمه و مجازات ضاربین و قاتلین حوادث مزبور، نهایت سرعت و دقت و قاطعیت را به خرج دهند و به‌خصوص در مواردی که ضاربان و قاتلان شناسایی و دستگیر شده‌اند، هیچگونه تأخیر و معطلی نداشته باشند.

برهمین اساس و در کمتر از ۴۸ ساعت از دستور رئیس قوه قضاییه دستور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد با یک روحانی صادر شد.

 

منبع: رکنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار