خبر خوش دارویی برای بیماران خاص

سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش ۳۸ هزار نسخه بیماران خاص در خردادماه خبر داد.

خبر خوش دارویی برای بیماران خاص

به گزارش تیترکوتاه، داروخانه‌های هلال‌احمر با تمام توان به خدمت رسانی، تأمین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز هموطنان پرداخته و بر این اساس روزانه بیش از یک هزار مراجعه کننده از خدمات دارویی بهره مند می‌شوند.

در همین راستا در خرداد ماه جاری نزدیک به ۳۸ هزار نسخه در داروخانه‌های مرکزی هلال احمر و مرکزی شماره ۲ تهرانپارس پذیرش و خدمات دارویی به آنها ارائه شده است و بیش از ۲۰ هزار نسخه توسط نمایندگان بیمه تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، بیمه نیروهای مسلح، بیمه آتیه سازان حافظ و بیمه دی تأیید و خدمات مربوطه ارائه شده است.

همچنین در مدت یاد شده سه هزار نفر نیز به بخش تجهیزات پزشکی برای خرید اقلامی چون ارائه سوزن بیوپسی، سوزن پورت، پورت شیمی درمانی، پمپ شیمی درمانی، برندهای متنوع محصولات استومی، محصولات تخصصی زخم و سوختگی محصولات توانبخشی از جمله انواع بریس، واکر، صندلی تاشو و نظایر آن مراجعه کرده اند.

بیماران برای اطلاع از داروهای موجود در داروخانه‌های هلال احمر می‌توانند با تماس با شماره تلفن سامانه اطلاعات دارویی (۴۱۶۵۱) که هر لحظه آماده پاسخگویی به مخاطبان هستند از اطلاعات دارویی آگاهی پیدا کنند.

 

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر