این خبر قطعا فرهنگیان را خوشحال می کند

خروجی جلسه مشترک امروز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت‌، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون، گفت: ادامه رسیدگی به تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آیین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در مورد عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

وی افزود:بر اساس آیین نامه داخلی مجلس اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و نهایتا ارجاع آن به قوه قضاییه تصمیم گیری کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: خروجی جلسه مشترک امروز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت‌، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

حاجی‌پور بیان کرد:همچنین سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خردادماه اقدام کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر