تبلیغات حرفه ای | بیلبوردهای شهری

تیتر کوتاه روی بیلبوردهای شهر / چرا ما تنها رسانه رسمی صنعت تبلیغات هستیم؟

ما ضمن تمرکز بر اصول سئو هم در نمایشگاه های مهم و بین المللی به عنوان غرفه دار حضور پیدا می کنیم و هم تبلیغات بیلبوردی داریم.

تیتر کوتاه روی بیلبوردهای شهر / چرا ما تنها رسانه رسمی صنعت تبلیغات هستیم؟

این روزها اگر در سطح تهران تردد دارید، بد نیست سرتان را بالا بگیرید و به بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر نیز نگاه کنید. احتمالا در برخی از آنها می توانید تبلیغات پایگاه خبری تیتر کوتاه را ببینید.

اتوبان+چمران

اکران اتوبان چمران

تیتر کوتاه به عنوان تنها رسانه تخصصی در حوزه روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی سعی دارد زنجیره اطلاع رسانی را نسبت به دیگر رسانه های کشور به شکل کامل تری ارائه کند. از این رو ما ضمن تمرکز بر اصول سئو هم در نمایشگاه های مهم و بین المللی به عنوان غرفه دار حضور پیدا می کنیم و هم تبلیغات بیلبوردی داریم.

اکران+تیترکوتاه+همت

 اکران بزرگراه همت

بیلبوردها و استرابوردهای این پایگاه خبری تا کنون در نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، اتوبان شهید همت و بزرگراه شهید چمران به نمایش درآمده است. به زودی نیز قرار است در فرودگاه های مختلف سراسر کشور دیده شویم. 

برج+میلاد+تیترکوتاه

اکران برج میلاد-خیابان حکیم

تیتر کوتاه به عنوان تنها رسانه ای که اهمیت تبلیغات محیطی را درک کرده، به صورت یکپارچه و همیشگی پیش چشم شماست. چه در فضای برخط به عنوان یک مجموعه سئو محور، چه در شبکه های اجتماعی و چه در فضای تبلیغات محیطی. 

نمایشگاه+بنر+ثابت

اکران دائمی در نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران

غیر از این موارد، ما یک شبکه آفلاین به نام شبکه شاخص را هم راه اندازی کردیم که در آن به صورت هفتگی به تهیه محتوای تصویری در حوزه اقتصاد و صنعت می پردازیم.

اگر رسانه دیگری را می شناسید که زنجیره اطلاع رسانی و تبلیغات را به طور کامل عرضه می کند، بد نیست در بخش نظرات آنها را به ما معرفی کنید.

میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سلیمانیان

    تیتر کوتاه رسانه تخصصی و فعالی هست که خداروشکر به هیچ دسته و رسته ای وابستگی نداره...از این بابت ازتون ممنونم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها