صنعت تبلیغات | تبلیغات آنلاین | تبلیغات

ضربه سخت شهرداری به صنعت تبلیغات / رشد نجومی تعرفه های تبلیغاتی خبرساز شد

متاسفانه در طی هفته‌های اخیر و خصوصاً روزهای پایانی سال شاهد افزایش غیر هوشمند تعرفه‌‌های تبلیغات در عرصه‌های شاخص تبلیغاتی کشور خصوصا رسانه‌ ملی و شهرداری تهران هستیم که این امر می‌تواند به شکل جدی منجر به کاهش توان و بودجه فعالیت‌های تبلیغاتی صنایع تولیدی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات داخلی شود.

ضربه سخت شهرداری به صنعت تبلیغات / رشد نجومی تعرفه های تبلیغاتی خبرساز شد

تعرفه تبلیغات ممکن است بسته به وسیله‌ی ارتباطی، زمان انتشار، محتوا و فرمت تبلیغ، اندازه‌ی هدفمند و جایگاه در رسانه‌های مختلف متفاوت باشد. تبلیغات ممکن است طیف گسترده‌ای از ابزارها و روش‌های ارتباطی را شامل شود، از تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و تابلوهای تبلیغاتی تا تبلیغات آنلاین و رسانه‌های اجتماعی. درک درست از تعرفه‌های تبلیغات به کسب و کار کمک می‌کند تا بداند چگونه بودجه خود را برای تبلیغات بهینه کند و به دسترسی به مخاطبان هدف خود بیشتر کمک کند.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با اهمیت و ضرورت کاهش تعرفه‌های تبلیغاتی نهادهای دارای ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی اظهارکرد: رشد نجومی تعرفه‌های تبلیغات ضربه به رونق اقتصادی کشور است.

عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی در نشست بررسی نقش صنعت تبلیغات در توسعه اقتصادی ایران که با حضور جمعی از نخبگان و فعالان عرصه تبلیغات کشور برگزار گردید اظهارکرد: اقتصاد به عنوان زیربنای هر جامعه، نقشی حیاتی در تقویت نظام اسلامی و افزایش رضایت مردمی ایفا می‌کند. بدون تردید، توسعه و رونق اقتصادی، زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی در سایر عرصه‌ها خواهد بود و انسجام و همبستگی ملی را به ارمغان می‌آورد، چرا که رونق اقتصادی از یک سو منجر به افزایش رفاه و آسایش عمومی شده و به تبع آن اعتماد مردم به نظام افزایش می‌یابد و از سوی دیگر، زمینه برای مشارکت فعال‌تر مردم در عرصه‌های مختلف و مورد انتظار نظام اسلامی فراهم می‌شود، به همین دلیل نیز رهبر معظم انقلاب و همچنین رئیس‌جمهوری محترم دولت سیزدهم همواره بر ضرورت توجه به سیاست رونق بخشی اقتصادی تاکید کرده و می‌کنند.

محمدیان افزود: با تامل در کلام ولایت می‌توان به نکته راهبردی دست یافت که تامین و حفظ رضایت مردم، مهم‌ترین پشتوانه نظام اسلامی است لذا تلاش در مسیر رونق بخشی اقتصادی کشور با کاهش بیکاری، افزایش سطح درآمد و رفاه عمومی همراه بوده و موجب رضایت و خرسندی آحاد ملت را فراهم می‌کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها