گزارش بازار سهام ۶ آذر ۱۴۰۲

شاخص کل باز هم رشد کرد/ روند صعودی بازار سرمایه آغاز شد؟

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۱ هزار و ۶۴۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۲۶ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با افزایش ۲ هزار و ۱۹۵ واحدی همراه بود.

شاخص کل باز هم رشد کرد/ روند صعودی بازار سرمایه آغاز شد؟

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل بورس با افزایش ۱ هزار و ۶۴۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۲۶ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن با افزایش ۲ هزار و ۱۹۵ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۱۰ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۳ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "فملی" با ۵۱۷ واحد، "رمپنا" با ۳۶۲ واحد مثبت و "جم" ۳۸۳ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۱۰ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۵ هزار و ۱۵۲ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "فصبا"با ۲۷.۵۵ واحد، "تجلی" ۵.۷۳ واحد و "بپیوند" با ۴.۶۴ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

در بازار امروز تعداد ۳۰۸ نماد مثبت و ۴۹۳ نماد منفی بودند، "فملی"، "رمپنا"، "کگل"، "کویر" و "ذوب" در صدر مثبت‌سازان بورس قرار دارند و خودرو، سیمان و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معامله ۲۸۶ میلیارد تومان، ۱۹۴ میلیارد تومان و ۱۸۵ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر