۵۵ میلیون سهامدار بورس خوشحال شدند / بورس بازان حسابتان را چک کنید

در هفته ابتدایی آبان ماه امسال، ۲ ناشر «های‌وب و تکنوتار» سود جاری ۹۴ هزار و ۷۳۷ سهامدار که شامل ۶۰ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

۵۵ میلیون سهامدار بورس خوشحال شدند / بورس بازان حسابتان را چک کنید

سهامداری به معنای داشتن سهام یک شرکت یا سازمان است. افراد یا شرکت‌ها که سهام دارند، حق مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و دریافت سودهای اقتصادی شرکت را دارند. این وضعیت حقوق و تعهدات مالی و قانونی خاص خود را دارد.

اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در هفته اول آبان ماه ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۶ ناشر سود جاری و سنواتی ۵۲۱ هزار و ۸۲۹ سهامدار را که شامل یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان می‌شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

 واریز سود جاری ۱۴ شرکت

در هفته اول آبان ماه امسال، ۱۴ شرکت «سرمایه‌گذاری‌ تدبیرگران‌ فارس‌ و خوزستان،  اقتصادی‌ و خودکفایی‌ آزادگان، تولید ژلاتین‌کپسول‌ ایران، صنایع مس شهید باهنر، گروه‌ صنعتی‌ و معدنی‌ امیر، داروسازی‌ تهران‌ دارو، تراکتورسازی ایران، ایران خودرو دیزل، لبنیات پاک، سوژمیران، کی‌بی‌سی، ایران تایر، چرخشگر وکاغذپارس» سود جاری ۴۲۷ هزار و ۱۲۲ سهامدار که شامل یک هزار و ۲۰ میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

واریز سود سنواتی ۲ شرکت

در هفته ابتدایی آبان ماه امسال، ۲ ناشر «های‌وب و تکنوتار» سود جاری ۹۴ هزار و ۷۳۷ سهامدار که شامل ۶۰ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

پرداخت ۷۱ هزار میلیارد تومان سود

همچنین آمار‌های منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان هفته اول آبان ماه، سود جاری و سنواتی ۵۴۶ ناشر، متعلق به ۵۵ میلیون و ۱۰۳ هزار سهامدار که شامل ۷۱ هزار و ۵۱ میلیارد تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز شده است.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمد

    من خودم سهام 1 میلیون تومانی دارم هر چه سود سهام امسال به حساب شما ریخته شده به حساب ما هم ریختند. برای من که دارند این ها دروغ میگویند نه سودی به حساب من واریز شده نه چیزی. به نظر من نابود باد بورس ایران.

  • ناشناس

    با چه کوس و شعر هایی باید دل خوش کنن سهام داران واقعا از شما نر گداها هم بعید نیست چشمتون دنبال این یه ذره حق سهام داران باشید عجب بابا والا پول و سوده خودشونه که از ۱۰۰۰ تومان پولی که گذاشتن ۷۰۰ تومان شده زیاده و پریده است حال چشم دیدن این چندر غار هم ندارید و انگار دست کردن تو جیبشون ارث پدرشونو به سهام داران میدن هر جا یه پول افتاده فکر‌میکنن مال خودشونه

  • علی

    با اینکه در برخی صنایع صادراتی از سال ۹۷تولید ۴برابر و ارزش دلار ۸ برابر شده(ارزش ریالی صادرات۴۰برابر) اما متاسفانه قیمت سهام در مدت به یک پنجم کاهش یافته!!تا کی دزدی و دست درازی به جیب مردم و بیت المال؟؟؟

  • ببین نوا

    سلام این خبر براساس چی منتشر میکنی

  • صادقی

    بیشتر از ۷۰ درصد تو سه ماه گذشته دستوری باعث ریزش شاخص ها شدن. الان دو ربال پول زدن تو بوق و کرنا گذاشتن

  • علی

    چرا دروغ می نویسید من سهامدار های وب هستم و تا الآن سودی از سجام دریافت نکرده ام مبلغ سودم ۲۳۴۰۰۰ تومان می باشد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر