گزارش بازار سهام ۲ آبان ۱۴۰۲

بورس به خاک و خون کشیده شد / بدترین روز شاخص رقم خورد

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۲۱ هزار و ۷۲۵ واحد مثبت به ۲ میلیون واحد رسید.

بورس به خاک و خون کشیده شد / بدترین روز شاخص رقم خورد

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۲۱ هزار و ۷۲۵ واحد مثبت به ۲ میلیون واحد رسید و شاخص هم وزن با کاهش ۹ هزار و ۷۷۱ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۷۶ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "فولاد" با ۱۶۰۷، "شبندر" با ۱۱۹۵ و "پارس" ۱۰۶۵ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

نقشه2

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۳۰۰ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۴ هزار و ۵۷۰ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "آریا"با ۲۵ واحد، "وسپهر" ۲۱ واحد و "هرمز" با ۲۶ واحد منفی از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

در بازار امروز تعداد ۱۰۴ نماد مثبت و ۶۹۲ نماد منفی بودند، همچنین ۲۳ صف خرید و ۱۳۶ صف فروش را در طول معالات امروز شاهد بودیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    پرتفوی دارندگان نماد فرابورس ، ضرر و زیان ۸۵ درصدی را ثبت کرد. بورس و فرابورس تنها امروز نبودند که قرمز ومنفی شدند. بورس و فرابورس از سال ۹۹ سقوط کردند و تا حالا نتوانستند روند رو به رشدی را طی نمایند. از سال ۹۹ تاکنون حول عدد ۲ میلیون واحد می چرخیده ‌ سال ۹۹ دلار ۲۲ هزار تومان و شاخص کل بورس ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد. اکنون دلار بالای ۵۰ هزار تومان ولی شاخص کل زیر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد سال ۹۹ این از بی کفایتی، نالایقی، ناتوانی، بی سوادی و سوء مدیریت عشقی هست که با رانت خواران هم کاسه و هم آخور شده. بورس تا پایان سال در حالت خوشبینانه حول همین عدد ۲ میلیون واحد و در حالت بدبینانه زیر ۸۰۰ هزار واحد . دولت رئیسی مخالف سر سخت رشد و رونق بورس هستند . بخصوص خاندوزی وزیر اقتصاد و عشقی رئیس سازمان قمار خونه ، دزد خونه، گاو خونه و کوره ی پولسوزی.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر