گزارش بازار سهام ۲۶ مهر ۱۴۰۲

بار دیگر بورس ریخت / اخبار خودرویی اثرگذار بود

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۷ هزار و ۷۱۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۲۳ هزار واحد رسید.

بار دیگر بورس ریخت / اخبار خودرویی اثرگذار بود

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل بورس با کاهش ۷ هزار و ۷۱۷ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۲۳ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با کاهش ۷ هزار واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۶۸۲ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۵ هزرا و ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "خودرو" با ۶۷۱، "خساپا" با ۳۰۱ و "اخابر" ۴۷۹ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

نقشه26

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۲۶۱ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۵ هزار و ۲۵ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "آریا"با ۱۲ واحد، "مارون" ۵۵ واحد و "خاور" با ۱۷ واحد منفی از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

در بازار امروز ۱۶۱ نماد مثبت و ۶۳۱ نماد منفی معامله شدند در این بین ۲۷ صف خرید و ۱۰۶ صف فروش دیده شد. در این بین نفت، فلزات اساسی و شیمایی‌ها ۳ صنعتی بودند که در دقایق پایان بیشترین خروج پول حقیقی را شاهد بودند از طرفی محصولات فلزی و کاغذی بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • طاهری سرمور

    چه بگویم،می شوداصلابی خیال بورس باشید،وخودتان رابیشترازاین گومال نکنید.کشوری که اصلادرآمدش معلوم نیست کجاست،تمام تصمیمات ودارایی کشوردراختیاریک نفروآن شخص مافوق قانون ومقدس وهیچ قدرتی نمی تواندحتی به اوتوبگویدوکسی حق اعتراض نداردوکمترین جرم به توگفتن مرگ است واودرظاهرهیچ مسئولیتی درقبال ویرانی وفقروبدبختی کشورندارندوتمام درآمدوسرمایه کشوردراختیارایشان وجوابگوی کسی هم نیست وافرادراس حکومت همه آدمهای اووتحت امراوچگونه می شودپیشرفت یاترقی داشت.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر