بورس در آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟

در جریان معاملات امروز در بازار اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران با نوسان جزئی به کار خود پایان داد و نقشه بازار چیزی را نشان می‌داد که گویی بازار با اینکه در محدوده‌های صفر تابلویی کار را تمام کرده است؛ اما رخ مثبتی را به خود گرفته است. نماد شرکت ایران خودرو امروز در بازار و پس از برگزاری مجمع عمومی خود در خصوص خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت بازگشایی شد.

بورس در آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟

در جریان معاملات امروز در بازار اوراق بهادار تهران شاخص بورس تهران با نوسان جزئی به کار خود پایان داد و نقشه بازار چیزی را نشان می‌داد که گویی بازار با اینکه در محدوده‌های صفر تابلویی کار را تمام کرده است؛ اما رخ مثبتی را به خود گرفته است. نماد شرکت ایران خودرو امروز در بازار و پس از برگزاری مجمع عمومی خود در خصوص خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت بازگشایی شد. همچنین بلوک ۳.۳۶ درصدی خودرو که توسط بانک صادرات به قیمت پایه هر سهم ۳.۲۰۰ ریال عرضه شد بود مورد معامله قرار گرفت.

 ارزش معاملات در بازار بورس تهران امروز بیش از ۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان شد و ارزش بازار سهام نیز همچنان در کانال ۶ هزار همتی مانده است که این موضوعات نشان می‌دهد که بازار خیلی تمایلی به خرید ندارد؛ اما وضعیت نقشه بازار نشان می‌دهد که در محدوده‌های حمایتی تکنیکالی در بازار خبرهای نسبتاً خوبی به بازار مخابره شده است یا بهتر است گفته شود که بازار این خبرها را مثبت ارزیابی کرده و به دنبال بهانه برای برگشت به مسیر صعودی است.

 چیزی که این روزها روی نمودار شاخص کل دیده می‌شود (با همه حواشی که برای دست‌کاری شاخص وجود دارد) اینکه حدود یک ماه در این محدوده‌ها یک سطح حمایتی ایجاد شده که می‌تواند شاخص در این محدوده دوباره حمایت شود. شاخص از نیمه‌های تیرماه امسال در محدوده ۱ میلیون و ۹۵۷ هزارواحدی قرار داشته است (با نوسان مثبت و منفی) و حالا با ترسیم یک خط روند ساده از ابتدای سال شاهد واکنش نسبتاً مثبت بازار به این محدوده از منظر تکنیکالی هستیم.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر