گلکسی A۰۴ رسما رونمایی شد + قیمت و مشخصات فنی

Samsung Galaxy A۰۴، جانشین A۰۳، با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶.۵ اینچی، و پردازنده Exynos ۸۵۰ رونمایی شد.

گلکسی A۰۴ رسما رونمایی شد + قیمت و مشخصات فنی

Samsung Galaxy A۰۴، جانشین مدل A۰۳، به عنوان نسل جدید از گوشی‌های سری A سامسونگ معرفی شد. این گوشی، با ویژگی‌ها و قیمتی که از سری A معمولاً انتظار می‌رود، به بازار عرضه خواهد شد.

در ابعاد فیزیکی، Galaxy A۰۴ دارای اندازه ۱۶۴.۴ در ۷۶.۳ در ۹.۱ میلی‌متر و وزنی حدود ۱۹۲ گرم است. این گوشی دارای یک نمایشگر LCD ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD Plus است که دارای یک بریدگی در بالای صفحه برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

در بخش دوربین، Galaxy A۰۴ دو دوربین در پشت دارد؛ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ و یک دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی. این گوشی با رابط کاربری One UI Core ۴.۱ بر پایه اندروید ۱۲ ارائه می‌شود.

در زیرساخت، Galaxy A۰۴ با یک پردازنده هشت هسته‌ای Exynos ۸۵۰ همراه با گزینه‌های حافظه ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی امکان ارتقاء حافظه تا ۱ ترابایت را از طریق درگاه میکرو اس‌دی دارد.

همچنین، باطری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را فراهم می‌کند. Galaxy A۰۴ از امکانات ارتباطی معمولی نیز پشتیبانی می‌کند، از جمله دو سیم‌کارت، اتصال ۴G، بلوتوث نسخه ۵.۰، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، جی‌پی‌اس، درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری.

اطلاعات دقیق در مورد قیمت Galaxy A۰۴ هنوز منتشر نشده است، اما گزارش‌های غیررسمی به قیمت ۱۶۹ یورو اشاره دارد. این گوشی در چهار رنگ مختلف موجود خواهد بود: مشکی، سفید، سبز و مسی.

منبع: تکراتو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها