۵ شهر دیدنی ترکیه با فاصله ۲ ساعت از استانبول

استانبول، شهری که به عنوان پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه شناخته می‌شود، پر از جاذبه‌های دیدنی و منحصر به فرد است. با این حال، اگر به دنبال کاوش در فراتر از این کلان شهر هستید، لازم نیست خیلی دور بروید! در فاصله ی حداکثر ۲ ساعت از استانبول، می توانید به ۵ شهر دیدنی و جذاب سفر کنید که هر کدام زیبایی ها و ویژگی های خاص خود را دارند.

۵ شهر دیدنی ترکیه با فاصله ۲ ساعت از استانبول

استانبول، شهری که به عنوان پایتخت فرهنگی و تاریخی ترکیه شناخته می‌شود، پر از جاذبه‌های دیدنی و منحصر به فرد است. با این حال، اگر به دنبال کاوش در فراتر از این کلان شهر هستید، لازم نیست خیلی دور بروید! در فاصله ی حداکثر ۲ ساعت از استانبول، می توانید به 5 شهر دیدنی و جذاب سفر کنید که هر کدام زیبایی ها و ویژگی های خاص خود را دارند.

اگر به دنبال گریز از شلوغی شهر و تجربه ی فرهنگ و طبیعت اصیل ترکیه هستید با ما همراه باشید. ر این مطلب، 5 شهر دیدنی را که می‌توانید در یک سفر کوتاه آخر هفته از استانبول به آن‌ها سفر کنید و هتل هیلتون بومونتی استانبول، اقامتگاهی ایده‌آل در قلب استانبول را به شما معرفی می‌کنیم:

ترکیه-گردشگری

۱. بورسا

جاذبه ها:کوه اولوداغ، مسجد جامع بورسا، بازار تاریخی بورسا، مقبره ی عثمانی ها، باغ های گیاه شناسی بورسا، پایتخت سابق امپراتوری عثمانی، شهری تاریخی و فرهنگی با جاذبه های متعدد است. کوه اولوداغ، که در زمستان به مکانی محبوب برای اسکی تبدیل می شود، در تمام طول سال مناظر دیدنی را ارائه می دهد. مسجد جامع بورسا با معماری باشکوه عثمانی و بازار تاریخی بورسا با مغازه های رنگارنگ و پر جنب و جوش، از دیگر مکان های دیدنی این شهر هستند. بورسا در حدود 200 کیلومتری جنوب شرقی استانبول واقع شده. می‌توانید با اتوبوس، قطار، یا خودرو به این شهر سفر کنید.

۲. ایزنیک

جاذبه ها: مسجد ایزنیک، کاشی‌های ایزنیک، دریاچه ایزنیک، کلیسای غوطه‌ور ایزنیک شهری تاریخی است که به خاطر کاشی های زیبای خود شهرت دارد و امروزه یکی از شهرستان‌های وابسته به استان بورسای ترکیه است. مسجد ایزنیک که با این کاشی های نفیس تزئین شده است، کلیسای غوطه‌ور، قلعه و موزه ایزنیک از جمله آثار تاریخی باارزش به شمار می‌روند. در اطراف ایزنیک می توانید از دریاچه زیبا و پارک ملی یوفو نیز، دیدن کنید.

۳. سابانجا

جاذبه ها: دریاچه سابانجا، جنگل های آداپازاری، آبشارهای یوروک، روستای ماسالکی سابانجا شهری آرام و دلنشین در کنار دریاچه ای زیبا و جایی است که طبیعتش مکمل تاریخ استانبول می‌باشد. این شهر مکانی ایده آل برای استراحت و لذت بردن از طبیعت است. می توانید در دریاچه قایق سواری کنید، در جنگل های آداپازاری پیاده روی کنید، از آبشارهای یوروک و یا از روستای زیبای ماسالکی دیدن کنید. با استفاده از خودرو در عرض 2 ساعت پس از طی اتوبانی خوش منظره به نگین سبز ترکیه ساپانجا می‌رسید.

۴. آغوا

جاذبه ها: رودخانه گُکچه سو، ساحل آغوا، جنگل های شیله، قلعه ی یوروس آغوا بهشت طبیعت گردان است. روستایی ییلاقی در نزدیکی استانبول ترکیه، که به واسطه ی طبیعت بکر و سرسبز و رودخانه‌های خروشان، به نگین گردشگری این کشور تبدیل شده است.

در این شهر می توانید در امتداد رودخانه ی گُکچه‌سو قایق سواری کنید، در ساحل آفتاب بگیرید، در جنگل های شیله پیاده روی کنید یا از قلعه ی تاریخی یوروس دیدن کنید. آغوا در حدود 90 کیلومتری شرق استانبول واقع شده است. می‌توانید با اتوبوس، تاکسی، یا خودروی شخصی به این منطقه سفر کنید.

۵. یالووا

جاذبه ها: قله کارتپه، چشمه های آب گرم، باغ پرندگان یالووا، پارک جنگلی یالووادره یالووا شهری کوهستانی با چشمه های آب گرم و طبیعت زیبا است. می توانید به قله ی کارتپه که در زمستان به مکانی محبوب برای اسکی تبدیل می شود، صعود کنید، در چشمه های آب گرم یالووا آرامش خود را بازیابید، از باغ پرندگان یالووا دیدن کنید یا در پارک جنگلی یالووادره همراه با دوستان و خانواده پیاده روی کنید.

شما می‌توانید از طریق خودرو یا اتوبوس خود را از استانیول به یالوا برسانید اما جذاب ترین راه استفاده از کشتی یا قایق‌های تند رو است که چیزی حدود۷۰ دقیقه طول می‌کشد.

اقامتی لوکس در استانبول

پس از گشت و گذار در شهرهای نزدیک به استانبول اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در استانبول، برای استراحت و تجدید قوا هستید، هتل هیلتون بومونتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل 5 ستاره در قلب منطقه بومونتی، یکی از مدرن ترین و پر رونق ترین مناطق استانبول واقع شده و با انتخاب این هتل، می‌توانید از اقامتی بی‌نظیر و خاطره‌انگیز لذت ببرید.

هتل هیلتون بومونتی استانبول

این هتل 5 ستاره، با ارائه خدمات بی‌نظیر، اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این هتل در فاصله کمی با میدان تکسیم و ایستگاه‌ حمل و نقل عمومی قرار گرفته که امکان دسترسی آسان شما به جاذبه‌های گردشگری پرطرفدار را فراهم می‌کند. پنجره‌های هتل نیز مشرف به شهر هستند و می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از بسفر، پل های تاریخی و شهر استانبول را تماشا کنید.

این هتل دارای واحد‌های اقامتی در انواع مختلفی از اتاق‌ و سوئیت می‌باشد که مجهز به امکاناتی مانند تختخواب‌های راحت و حمام‌ لوکس، تلویزیون‌ و اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و... هستند که فضایی دلنشین را برای استراحت شما فراهم می‌کند.

هتل-هیلتون-ترکیه

امکانات و خدمات

سالن ورزشی مجهز، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، سونای و مرکز اسپا با انواع ماساژ از امکاناتی است که برای استراحت و تفریح شما در هتل فراهم است.

رستوران هتل با انواع غذاهای بین المللی به صورت شبانه روزی باز است و به انتخاب خودتان می‌توانید غذا را در فضای باز یا بسته میل کنید. کافی‌شاپ، پرسنل حرفه‌ای، خدمات 24 ساعته و خدمات نگهداری از کودکان از دیگر مزایای این هتل هستند.

رزرو هتل استانبول با بهترین قیمت در فلای تودی

فلای تودی یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است و تمام آنچه که برای سفر به استانبول و یا هر نقطه ای از دنیا نیاز دارید مانند رزرو هتل، خرید بلیط و تور یا دریافت ویزا را به شما ارائه می دهد.

فلای تودی با حذف واسطه ها، امکان رزرو هتل هیلتون بومونتی استانبول و انواع هتل‌های سراسرجهان را، با مناسب ترین قیمت برای شما فراهم کرده و گارانتی پایین ترین قیمت را نیز جهت آسودگی‌خاطر بیشتر شما ارائه می‌دهد. با مراجعه به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی، به آسانی می‌توانید پس از مشاهده لیست تمامی هتل‌های موجود در مقصد، به همراه امکانات و قیمت، هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها