نکات طلایی آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت

آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت چه اهمیتی دارد؟ در این مقاله نکات طلایی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت را برای شما آورده‌ایم

نکات طلایی آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت

مهاجرت؛ گامیست بزرگ و چالش برانگیز برای افرادی که قصد دارند در یک کشور جدید زندگی خود را آغاز کنند. برای قدم گذاشتن در این مسیر پرپیچ و خم، نیاز است اقداماتی را از قبل انجام داد که یکی از اصلی‌ترین این اقدامات، یادگیری زبان انگلیسی است. در واقع انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی، راهی جهت ارتباط برقرار کردن با مردم در سطح جهانی است. بنابراین می‌توان گفت که آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت، دغدغه اصلی افرادیست که می‌خواهند خارج از کشور زندگی کنند و یا به کار و تحصیل بپردازند.

نکات کاربردی آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت

یکی از الزامات مهاجرت به یک کشور دیگر پس از پیدا کردن بهترین موسسه مهاجرتی، توانایی ارتباط برقرار کردن با مردم آنجاست. زبان انگلیسی جایگاه بین‌المللی داشته و مردم در سراسر دنیا می‌توانند از این زبان جهت برقراری ارتباط با مردم غیر هم‌زبان خود استفاده کنند. نکات زیر به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرید و مهاجرت کنید. در این مقاله در مورد آموزش سریع مکالمه زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم.

  •  هدف خود را از مهاجرت مشخص کنید

جهت شروع یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت، بهتر است هدف خود را از مهاجرت تعیین کنید. مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت سرمایه‌گذاری از جمله دلایل رایج افراد جهت شروع زندگی جدید در کشوری دیگر هستند. زمانی که هدف دقیق خود را از مهاجرت مشخص کنید، یادگیری زبان انگلیسی برایتان راحت‌تر خواهد بود؛ چراکه می‌توانید متناسب با موضوع هدف به یادگیری کلمات تخصصی در آن حوزه بپردازید.

  • یادگیری زبان با فیلم و سریال

تماشای فیلم و سریال یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر اصول اولیه زبان را بلد هستید، دیدن فیلم و سریال به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را تقویت کرده و دایره لغات بیشتری را یاد بگیرید. از طرفی، تماشای فیلم و سریال به شما می‌کند تا خود را به فرهنگ جدید تطبیق داده و عبارات کاربردی زبان انگلیسی را بیاموزید. از طرفی، با دیدن کاراکترهای مختلف در فیلم، می‌توانید زبان بدن آن‌ها را در حین ادای کلمات و بیان جمله‌های مختلف درک کنید.

  • گرامر یاد بگیرید

هرچقدر هم دایره لغات گسترده‌ای داشته باشید و بتوانید مفاهیم کلی متون یا مکالمات زبان انگلیسی را درک کنید، اگر قواعد را ندانید جمله‌سازی برایتان دشوار خواهد بود. حتی برای گفتن ساده‌ترین جملات نیز باید از قواعد و گرامر پیروی کرد. بنابراین اگر می‌خواهید به صورت حرفه‌ای و اصولی زبان انگلیسی را یاد بگیرید و تسلط کافی بر آن داشته باشید، از یادگیری گرامر به سادگی نگذرید. برای آموختن قواعد زبان انگلیسی می‌توانید کلاس بروید و یا از کتاب‌ها و ویدیوهای خودآموز کمک بگیرید.

  •  انگلیسی صحبت کنید

" زبان فرار است!" همه ما این جمله معروف را شنیده‌ایم. هرچقدر هم برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید و تلاش کنید، اگر برای مدتی تمرین نداشته باشید، بخش زیادی از آن را فراموش خواهید کرد. سعی کنید در طول روز حتما زمانی را به مکالمه اختصاص دهید. اگر در اطرافیانتان کسی هست که به زبان انگلیسی تسلط دارد، از او خواهش کنید تا در طی روز چند دقیقه‌ای درباره موضوعی با شما به زبان انگلیسی صحبت کند. اگر چنین فردی را ندارید، نگران نباشید! به لطف پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن‌های متعددی ارائه شده‌اند که امکان مکالمه آنلاین را برای شما فراهم کرده‌اند. همچنین با وجود ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید یک دوست مجازی داشته باشید و هر زمان که خواستید با او انگلیسی صحبت کنید.

  • پادکست گوش کنید

پادکست‌ها در دنیای امروزی جایگاه ویژه‌ای در زندگی انسان پیدا کرده‌اند. در هر زمینه‌ای می‌توان انواع پادکست‌های صوتی کاربردی را یافت. برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی نیز هزاران پادکست در سطح اینترنت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و گوش کنید. این کار نه تنها مهارت شنیداری شما را تقویت خواهد کرد، بلکه دید خوبی از نحوه مکالمه کردن به شما خواهد داد. از جمله مزایای پادکست این است که محدود به زمان و مکان نیست و هر زمان که بخواهید می‌توانید با استفاده از آن به یادگیری زبان بپردازید؛ اوقات فراغت، سفر، زمان‌های آزاد در طی روز، در حین غذا خوردن.

  • از کتاب‌های خودآموز استفاده کنید

در مسیر آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت از کتاب‌های خودآموز غافل نشوید. کتاب‌های آموزشی زیادی در زمینه گرامر، کلمات و سایر مهارت‌ها ارائه شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و به کمک تمرین‌های پایان هر فصل و تکالیف آن، پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

  • دایره لغات خود را گسترش دهید

سعی کنید در طول روز خود را به چالش بکشید تا با لغات جدیدی آشنا شوید. کلماتی که کاربردی هستند را در یک دفتر یادداشت یا موبایل‌تان بنویسید تا فراموش نکنید. یک لیست از این کلمات ایجاد کرده و هر روز چند دقیقه‌ای را به مرور این لیست اختصاص دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا به مرور زمان و با یک فعالیت ساده و کوچک دایره لغات خود را گسترش دهید.

  • خلاقیت داشته باشید

اگر هنگام مکالمه یا فکر کردن به زبان انگلیسی کلمه‌ مورد نظر به ذهنتان نرسید، سریعا به سراغ دیکشنری نروید؛ سعی کنید منظور خود را به کمک کلماتی که بلد هستید برسانید و جمله خود را تکمیل کنید.

  • دیکشنری؛ ابزاری ضروری

در گذشته به همراه داشتن دائمی دیکشنری سخت بود؛ چرا که همیشه باید یک کتاب با خود حمل می‌کردید اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن‌های زیادی ارائه شده‌اند که جهت ترجمه متون و لغات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله رایج‌ترین دیکشنری‌های آنلاین می‌توان به گوگل ترنسلیت اشاره کرد اما ابزارهای متنوع‌تری نیز دراین زمینه وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ترجیحا سعی کنید از دیکشنری‌های انگلیسی به انگلیسی استفاده نمایید تا ذهنیت شما به زبان انگلیسی شکل بگیرد.

  • به انگلیسی فکر کنید

یکی از مهارت‌هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی حتما باید یاد بگیرید، فکر کردن به زبان انگلیسی است. سعی کنید در طول فعالیت‌های روزمره، افکار خود را به انگلیسی در ذهن خود بیان کنید. این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر مهارت گفتاری شما خواهد داشت.

  • شرکت در کلاس‌های آموزشی موسسات معتبر

جهت آموزش سریع زبان انگلیسی برای مهاجرت می‌توانید در دوره‌های آموزشگاه‌های زبان ثبت نام کنید. این دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کنند تا تمامی مهارت‌های زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید و هرگونه سوال و مشکل را به کمک یک استاد برطرف کنید. برای این که بتوانید بهترین آموزشگاه زبان را انتخاب کنید تا نتیجه خوبی بدست آورید، باید تحقیق کرده و آموزشگاه‌های متعددی را مورد بررسی قرار دهید. موسسه زبان سفیر به عنوان یکی از برترین و قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های زبان در ایران، مفتخر است انواع دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی را در سطوح گوناگون و برای سنین مختلف برگزار کند. اگر قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید زبان انگلیسی را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بالاترین کیفیت توسط اساتید حرفه‌ای یاد بگیرید، می‌توانید در کلاس آیلتس سفیر شرکت کنید. کافیست به وب سایت آموزشگاه سفیر مراجعه کرده و از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده، با کارشناسان موسسه در ارتباط باشید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها