بزرگ‌ترین موج افزایش قیمت مسکن در کشور

بابک نگاهداری با توجه به تورم قیمت مسکن اظهار نگرانی کرد و افزود : اگر نتوانیم تورم قیمت مسکن را کنترل کنیم قطعاً تلاش‌های دولت برای مهار تورم در زندگی مردم تأثیری نخواهد داشت.

بزرگ‌ترین موج افزایش قیمت مسکن در کشور

مسکن نقش بسیار مهمی در زندگی خانواده‌ها دارد. مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی انسان‌ها، مکانی برای زندگی، آرامش، ایجاد خانواده، و تأمین امنیت فیزیکی و روحی فراهم می‌کند. افزایش قیمت مسکن می‌تواند تأثیرات مختلفی در زندگی خانواده‌ها داشته باشد این مشکلات میتواند کاهش دسترسی به مسکن برای افراد با درآمدهای پایین، تأثیر منفی بر بودجه خانواده‌ها و توان خرید آن‌ ها، افزایش ترغیب به سرمایه‌گذاری در املاک و ... ،به طور کلی افزایش قیمت مسکن تأثیرات متنوعی در زندگی خانواده‌ها دارد و ممکن است نیاز به تدابیر اقتصادی و سیاست‌های مسکن داشته باشد تا از جوانب مختلف مسائل مسکن بررسی و رسیدگی شود.

بابک نگاهداری در اجلاس سراسری انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ایران، گفت: اگر مروری در خصوص بخش مسکن از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲ داشته باشیم قطعاً بزرگ‌ترین موج افزایش قیمت مسکن در این بازه زمانی رخ داده و طی ۵ سال گذشته شاهد افزایش ۱۰ برابری در بازار مسکن بودیم.

وی افزود: قیمت مسکن اصلی‌ترین هزینه سبد خانوار است و اگر نتوانیم تورم قیمت مسکن را کنترل کنیم قطعاً تلاش‌های دولت برای مهار تورم در زندگی مردم تأثیری نخواهد داشت.

با توجه با تأکیدات رهبری معظم انقلاب در دیداری که اخیراً با دولت سیزدهم داشت مبنی براینکه موضوع مسکن بحث جدی در کشور است و دولت باید اهتمام جدی در این راستا داشته باشید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    همین الان هم کسی نمی تواند با این درآمد های نجومی ( 10 -12 - 15 -میلیون ) که می گیرند صاحب مسکن بشوند . به قول قدیمی ها چیزی که برای مردم نمی جوشد می خواهم که سر سگ توش بجوش !!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر