گزارش بازار سهام ۲۲ شهریور ۱۴۰۲؛

زور شاخص سازها هم به اصلاح بورسی نرسید

با وجود اینکه نمادها بزرگ و شاخص ساز سبز رنگ بودند اما شاخص کل امروز باز هم با ۳۱۰ واحد منفی به کار خود پایان داد و به ۲ میلیون و ۱۲۶ هزار واحد رسید.

زور شاخص سازها هم به اصلاح بورسی نرسید

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۳۱۰ واحد منفی به ۲ میلیون و ۱۲۶ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با کاهش ۵۸۱ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۱۸ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۴ هزار و ۵۳۱ میلیارد تومان بوده است. از طرفی امروز ۲۹۴ نماد رنگ سبز و ۴۹۶ نماد رنگ قرمز به خود گرفتند. در معاملات امروز نمادهای "شپنا" با ۹۰۵، "فملی" با ۶۸۳ و "شبندر" ۵۳۵ واحد مثبت سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۰.۱۳ درصدی واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۶ هزار و ۴۱۷ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "خاور"با ۷.۵ واحد، "وسپهر" ۴.۱ واحد و "زاگرس" با ۵.۲۴ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

نقشه بازار 22

یک روز خنثی و کم رمق بورس را قبل از تعطیلات پشت سرگذاشتیم که انگار برخی از دقایق هیچ معامله‌ای صورت نگرفت و در طول این هفته نیز بازار کش و قوس خاصی نداشت. به نظر می‌رسد هفته خاص ومتفاوتی را نداشتیم و و فضا ارام و بی‌تنش و بی‌حرکت پیش می‌رود. روزهای ابتدای هفته کمی پر عرضه تر و روزهای بعد بهتر بود. در مجموع می‌توان انتظار داشت از مهرماه شرایط کمی بهبود یابد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر