آغاز مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی/ زمان واریز اعلام شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: مرحله پنجم طرح کالابرگ الکترونیکی با شارژ اعتبار حساب سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهک های درآمدی اول،دوم و سوم از شنبه ۱۵ آذر آغاز می شود.
احمد میدری در این باره افزود: افراد شامل طرح می توانند از شنبه ۱۵ آذر به بیش از ۲۶۰ هزار فروشگاه متصل به طرح مراجعه کرده و ۱۱ قلم کالای اساسی خریداری کنند.
وی گفت: در این مرحله، برای هر یک از مشمولان در دهک های اول تا سوم درآمدی مبلغ ۶۲۰ هزار تومان اعتبار شارژ خواهد شد.
این ۱۱ قلم شامل شیر و لبنیات، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، حبوبات، برنج، ماکارونی، روغن، قند و شکر است.
از ویژگی های طرح کالابرگ الکترونیکی عبارتند از :
- مشمولان می توانند متناسب با نیاز خود، کالاهای تعیین شده را خریداری کنند.
- هیچ محدودیتی در مقدار خرید هر کالا یا انتخاب نشان تجاری خاص وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار، مابه التفاوت را خریدار پرداخت می کند.
- امکان خرید در چند نوبت وجود دارد و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
- اعتبار طرح تا پایان اسفند ۱۴۰۴ قابل استفاده است.
- خریداران می توانند محصولات تولیدکنندگان مختلف را از گروه های کالایی تعیین شده انتخاب کنند.
طرح در بیش از ۲۶۰ هزار فروشگاه (شامل فروشگاه های عمده و خرد) و ۱۱ فروشگاه زنجیره ای (افق کوروش، اتکا، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، مینومارت، هایپر فامیلی، هفت، شیرین عسل و وال مارکت) اجرا می شود.
راه های استعلام مانده اعتبار و مشاهده فروشگاه ها:
- دانلود و نصب اپلیکیشن «شما» از بازار یا مایکت (نسخه وب نیز موجود است)
- کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*
- از این پس، مانده اعتبار کالابرگ هر ماه از طریق پیامک سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار ارسال می شود (این پیامک فاقد لینک است).
مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ برای پاسخگویی به سؤالات مشمولان طرح آماده است.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست همچنان مراقب پیام ها و لینک های جعلی کلاهبرداران باشند و صرفاً به پیامک های رسمی از سرشماره V.Refah اعتماد کنند.
نحوه زمان بندی مراجعه سایر دهک های مشمولین طرح کالابرگ الکترونیکی متعاقباً اعلام می شود.

نظر شما