گزارش بازار سهام ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

بورس حتی برای نزول هم جان ندارد!

معاملات سومین روز کاری هفته هم به پایان رسید و شاهد کاهش ۹۷۷ واحد منفی در شاخص کل رو به رو بودیم، با این حال به نظر می‌رسد که روند نزولی تا انتهای هفته هم ادامه دار می‌شود.

بورس حتی برای نزول هم جان ندارد!

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۹۷۷ واحد منفی به ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با افزایش۷۷۶ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۱۵ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است. از طرفی امروز ۲۹۴ نماد رنگ سبز و ۴۹۷ نماد رنگ قرمز به خود گرفتند. در معاملات امروز نمادهای "فولاد" با ۴۵۵، "وبملت" با ۳۱۱ و "فملی" ۶۸۳ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد افزایش ۷.۳۶ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۶ هزار و ۴۲۷ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "کگهر"با ۱۳.۶۶ واحد، "خاور" ۷.۲۴ واحد و "کوثر" با ۷.۲۴ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

امروز تعداد صف‌های خرید بیشتر بود، در واقع ۶۶ صف خرید و ۴۲ صف فروش را در بازار امروز تجربه کردیم. همچنین ارزش صف‌های خرید ۲۹۲ میلیارد تومان و ارزش صف‌های فروش ۴۱۵ میلیارد تومان گزارش شده است.

نقشه 20

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر