گزارش بازار سهام ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

بورسی که همه را صف نشین کرد/ روند نزولی کلید خورده است؟

دومین روز معاملاتی هفته هم با کاهش در نماگرهای بورسی همراه بود اما اینبار آمار و ارقام نزولی به اندازه روز قبل قابل توجه نیست.

بورسی که همه را صف نشین کرد/ روند نزولی کلید خورده است؟

پس از معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۵ هزار و ۷۵۸ واحد منفی به ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با ریزش ۲ هزار و ۱۰۷ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۱۴ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است. از طرفی امروز ۲۳۸ نماد رنگ سبز و ۵۴۸ نماد رنگ قرمز به خود گرفتند. در معاملات امروز نمادهای "فولاد" با ۹۱۰، "تاصیکو" با ۷۶۸ و "شپنا" ۴۵۲ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد کاهش ۶۱ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۶ هزار و ۴۱۹ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "آریا"با ۳۱.۳واحد، "خاور" ۹ واحد و "بپارس" با ۶ واحد منفی از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

امروز تعداد صف‌های خرید و فروش تقریبا با هم یکسان بودند و تنها فروش ۵۳ بود که ۷ درصد از معاملات را به خود اختصاص داد. همچنین ارزش صف‌های خرید ۱۹۷ میلیارد تومان و ارزش صف‌های فروش ۴۴۱ میلیارد گزارش شده است.

Untitled

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر