اختصاصی تیترکوتاه؛

قیمت شاسی بلند محبوب ایرانی‌ها به ۲۵۰ میلیون رسید / آفرود بازها بخوانند

در این گزارش آخرین قیمت های خودروی شاسی بلند معروف و محبوب ایرانی ها را فراهم کردیم.

قیمت شاسی بلند محبوب ایرانی‌ها به ۲۵۰ میلیون رسید / آفرود بازها بخوانند

نیسان پاترول خودروی محبوب ژاپنی است که سال‌ها پیش بسیار مورد توجه و علاقه ایرانی‌ها قرار گرفت.

پاترول در دهه ۷۰ شمسی یک خودروی فوق العاده لاکچری به حساب می‌آمد زیرا آن زمان کمتر کسی از خودروهای شاسی بلند استفاده می‌کرد و غالبا در آن دوره خودروهای شاسی بلند این چنینی را به ندرت در خیابان‌های شهر مشاهده می‌کردیم.

کیفیت فنی بالا و نیز دو دیفرانسیل بودن آن از دلایل پرطرفدار بودن این خودرو در میان ایرانی‌ها محسوب می‌شد. اگرچه این خودرو در حال حاظر قدیمی شده و به نوعی یک خودروی نوستالژی به حساب می‌آید اما به خاطر کاربردهایی که دارد هنوزم مورد توجه و استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

این محصول نیسان، شاسی بلند و دو دیفرانسیل (چهار چرخ متحرک) است و خوراک آفرود بازها نیز می‌باشد. هنوزم بسیاری از جوانان در تورهای مختلف آفرود مانند کویر نوردی و مناطق کوهستانی از این مدل نیسان پاترول استفاده می‌کنند.

در سال ۱۹۵۱ نخستین سری از خودروهای دو دیفرانسیل (چهارچرخ متحرک) و بیابان‌گرد کمپانی نیسان به‌نام پاترول، معرفی شد. در سال ۱۹۸۰، تجهیزات لوکس بسیاری بر این خودرو افزوده شد، به‌طوری‌که از آن زمان به بعد، پاترول تنها یک خودرو بیابانی و کوهستانی نیست بلکه خودرویی است در چندین مدل برای سلایق مختلف. برای نخستین بار پاترول دو گونه ۵ در و ۳ در، شاسی‌بلند عرضه شد.

حال در این گزارش قصد داریم جدیدترین قیمت این خودرو را که اخیرا توسط کاربران به فروش گذاشته شده است مورد بررسی قرار دهیم.

پاترول2

پاترول1

قیمت هایی که مشاهده کردید مربوط به آخرین آگهی‌های فروش اینترنتی این خودرو است.

براساس این آگهی ها، بازه قیمتی که فروشندگان در بازار برای فروش این خودرو در نظر گرفتند ۲۵۰ الی ۴۵۰ میلیون تومان است که با توجه به میزان کارکرد و سال ساخت خودرو، قیمت‌گذاری شده است.

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناصر

    انشااله خودرو های شاسی بلند قیمتشون به صد میلیون برسه ماهم بتونیم یکیشا داشته باشیم
    امیدواریم بشه
    حالا نشدم نشه بزار پولدارها بخرن حالشا بکنن کور شه چشم حسود

  • امیر

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه

  • ع

    اینجوری که اختیاربه شورای رقابت دادن که هرسه ماه قیمت خودرو را افزایش بده.چشممون اب نمیخوره که خودرو ارزان بشه.باتوجه به اینکه هرروز از کیفت وایمنی خودرو کاسته میشه به جای اینکه قیمت را کم کنن اضاف میکنن چون بازارخودرو انحصاری دوشرکت وعده کوچکی سرمایه دار

  • حسینی

    بله درست هست خودم نیسان برای پسر خاله ام صفر خریدم شست میلیون تومان سال نو ده حال شیشست میلیون اخطلاف چیست چرا چرا از کجا بیاوریم بعد می گویم چرا فلانکس اخطلاص می کند نان مشکل پشت مشکل

  • ناشناس

    قیمت کم مکانیک ساده و کوچیک بودنش باعث شد برای افرود انتخاب خوبی باشه.ولی بع مرور زمان برابری قیمت این ماشبن که چهل و شیش سیلندر بود ماشینهای امریکایی با استحلاک کمتر و حجم هشت سیلندذ و قدرت و سرعت و کاراییه بهتر در افرود باعث شد خیلیها مثل من برن سمت شاسی بلندهای امریکایی و امروزه بخاطره پایین اومدن قیمتش دوباره دوستاران افرود به سمت پاترول جذب شدن مخصوصا سری دو در که با جایگزین کردن موتور گیربکسهای امریکایی روی این اتاق عملا یک اتاق جمع و جور سبک با قدرت و سرعت امریکایی دارن و تویه افرود حسابی از کاراییش لذت میبرن و میشه گفت ترکیبی از ژاپن و امریکایی باب میل عمده افرود سوارها شده.طوریکه این دوگانه امریکایی ژاپنی در مسابقات افرود خیلی دیده میشه و بهترین مثال سافاریه دو دره زنده یاد پوریا حسینه که این افتخار رو داشتم تا روی اوت ماشین کار کنم و با ایشون دوستیه صمیمانه ای داشته باشم.روحش شاد و یادش گرامی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر