قیمت سکه دوباره اوج گرفت!

امروز یکشنبه ۱۲ شهریور قیمت سکه در بازار آزاد با ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز ‌۱۵۰ هزار تومان بالاتر بود‌.

قیمت سکه دوباره اوج گرفت!

قیمت دلار امروز، ‌یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۶ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند روز گذشته با کاهش ۵۱ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۴۸۹ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده است - بدون ثبت تغییری.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۳ تومان، ۴۰ هزار و ۴۴۵ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارزها امروز، در سایت کانون صرافان، نوسان‌های متفاوتی از خود نشان دادند. 

قیمت دلار امروز ‌یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان با کاهش تک تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان اعلام شده است.

در همین سایت برای قیمت یورو توافقی نیز رقم میانگین ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان درج شده است.

قیمت درهم امارات به‌‌صورت توافقی، به‌طور میانگین معادل ۱۲ هزار و ۹۷۷ تومان اعلام شده که نشان از افزایش ۴۵ تومانی داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد. قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز بر خلاف روند باثبات روزهای اخیر، افزایشی بوده است. قیمت سکه امامی امروز با افزایش تقریبا ۴۰۰ هزار تومانی در سطح ۲۸ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز  رقم میانگین ۱۵ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود ۱۳۵ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت ربع سکه در کانون صرافان نیز همچنان در کانال ۱۰ میلیون تومان قرار دارد و رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر