اختصاصی تیتر کوتاه:

کاسبی جدید خاندان پهلوی از مردم ایران با نرخ های دلاری + سند

کمیته‌ای تحت عنوان شجاعت و مقاومت با حضور یاسمین پهلوی ( همسر رضا پهلوی) و شالی زمردی ( مجری ایرانی شبکه فاکس نیوز)، مراسمی را با موضوع ضد تحریم و جنگ برگزار می‌کنند که هزینه بلیت این مراسم نشان از راه جدید کاسبی خاندان پهلوی دارد.

اتفاقات اجتماعی و سیاسی داخل کشور همواره دستاویزی برای سواستفاده های مختلف برای برخی خارج نشینان بوده است. ماجرای فوت مرحوم مهسا امینی یک از همین موارد بوده که طی چند ماه گذشته، دستمایه بهره برداری مختلفی بوده است.

خاندان پهلوی به بهانه دلسوزی و حمایت از مردم ایران در هر فرصتی با اعلام بیانیه‌های مختلف و سخنرانی‌های کوبنده علیه جمهوری اسلامی، عده محدودی از مردم ایران را به آشوب تشویق کرده است. اما گویا تکاپوی خاندان پهلوی درآمدهای هنگفتی هم برای سران این خانواده دارد.

با نزدیک شدن به سالروز فوت مهسا امینی، یاسمین، همسر رضا پهلوی با همکاری شالی زمردی، مجری ایرانی شبکه فاکس نیوز مراسمی را با عنوان شجات و ایستادگی ترتیب داده‌اند. هزینه بلیت ورودی به این مراسم ۱۵۰ دلار، جایگاه ویژه ۲۵۰ دلار و قسمت VIP همراه با صرف ناهار ۴۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

اینکه خارج نشینان سلطنتی به چه مجوزی و با چه نیتی دست به جمع آوری پول های هنگفت از مردم می زنند، محل بحث و مجادله است اما حتی اگر این هزینه‌ها صرف مبارزات هم شود، باز مصداق کامل ماهی گرفتن از آب گلالود است چرا که همایش و تجمعات را می شود رایگان هم برگزار کرد.

قیمت-بلیت

نشست-یاسمین-پهلوی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    میشه ول خاندان پهلوی کنید و بگید خودتون تو این 43 سال چه گلی سر مردم زدین با این همه دزدی که کرده اید اختلاس هاتون و ثبت معادن برای خودتون

  • حمید صدریان

    اعلام می کنم اگر لازم باشد برای دفاع از جمهوری اسلامی کفن پوشیده و دوشادوش مردم شریف ایران عزیز در جبهه ها جهت شکست شما حاصرشده و تا پای جان مبارزه خواهم کرد لبیک یا حسین

  • حمید صدریان

    خدابخواهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندید هستم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر