تیتر کوتاه گزارش می‌دهد؛

ماجرای حضور چینی ها در غرفه خودرویی ایران/ انجمن قطعه سازان: شایعه بود + تصاویر

روابط عمومی انجمن قطعه‌سازان در مورد ماجرای حضور چینی ها در غرفه خودرویی ایران توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای حضور چینی ها در غرفه خودرویی ایران/ انجمن قطعه سازان: شایعه بود + تصاویر

نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو (Automobility Moscow 2023) دوشنبه گذشته با حضور ۳۲ شرکت مشتمل بر دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران‌خودرو و سایپا، ۲ شرکت بازرگانی و همچنین ۲۸ شرکت قطعه‌ساز، آغاز به کار کرد و طی برگزاری این رویداد عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که از حضور چینی‌ها در پاویون ایران حکایت داشت؛ اما ماجرا چه بود؟

مهدی مطلب زاده، عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن این درباره صحت این موضوع به «تیتر کوتاه»، گفت: کل فضایی که ما در نمایشگاه گرفتیم ۱۸۰۰ مترمربع است. در اینجا تولیدکنندگان ایرانی و ۲ شرکت بازرگانی ایرانی حضور دارند. شرکت‌های بازرگانی ایرانی هم محصولات ایرانی دارند و هم محصولات هندی، چینی و... را عرضه می‌کنند. روند عرضه محصولات توسط این دو شرکت جنبه خدمات پس از فروش دارد.

وی ادامه داد: اما سایر شرکت‌های ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارند فعالیتشان هم جنبه oem و هم جنبه یدکی دارد. در هر صورت این که ما به چینی‌ها غرفه داده باشیم چنین موردی صحت ندارد.

مطلب‌زاده در خصوص حضور خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو در این نمایشگاه گفت: باید از خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت صورت می‌گرفت که حتما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

هاشم حکمه، روابط عمومی انجمن قطعه‌سازان نیز درباره خبرهای منتشر شده در فضای مجازی به «تیتر کوتاه» گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی مربوط به پاویون ایران نیست و در غرفه‌های ایران هیچ فرد چینی حضور نداشته است.

وی درپاسخ به این سوال که ماجرای عکس‌های منتشره در فضای مجازی چیست؟ اظهار کرد: یک یا دو شرکت بازرگانی چینی در این نمایشگاه حضور داشتند که کار بازریابی و فروش برای چند شرکت غیر ایرانی را بر عهده داشتند و بعضی افراد باشیطنت پرچم ایران را در این غرفه‌ها چسباندن و عکس گرفتند و در یک یا دو گروه‌ها منتشر کردند که موضوع مهمی نیست.

نمایشگاه -مسکو1-

نمایشگاه- مسکو-2

نمایشگاه مسکو

 

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر