بورس غوغا کرد

معاملات امروز بازار سرمایه بر خلاف روزهای گذشته متعادل تر دنبال شد و دست برتر با خریداران بود.

بورس غوغا کرد

بازار سهام سومین روز کاری هفته را برخلاف روز گذشته متعادل تر آغاز کرد و با توجه به روند صعودی معاملات گروه خودرو وضعیت بازار نسبت به روزهای گذشته سبزتر و متعادل تر دنبال شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 6200 واحدی  به 1 میلیون و 1973 هزار واحد رسید.  همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 13 هزار و 1700 واحدی به ارتفاع 699 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «تاپیکو»، «رمپنا» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «صبا»، «خاور» و «کگهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خساپا»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «نیان» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 8 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد  300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 270 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند. 

در بازار امروز 248 نماد در محدوده مثبت و 161 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 247 نماد در محدوده مثبت و 127 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    سایت در پیت به همین میگن.6300 واحد رشد از 1 میلیون و 900هزار واحد رو بهش میگه غوغا

  • ناشناس

    رسما زر نی زنی

  • ناشناس

    امان ازاین بورس غوغاگر. مملکت بر سر چیز حقوقی ها

  • ناشناس

    تیتر حال به هم زن

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر