افزایش پروازهای ایران و روسیه برای توسعه گردشگری

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: افزایش پروازها بین ایران و روسیه از شهرهای بیشتری در دستور کار قرار دارد.

افزایش پروازهای ایران و روسیه برای توسعه گردشگری

به گزارش تیترکوتاه از ایرنا؛ برنامه توسعه شبکه پروازی بین المللی همزمان با افزایش سطح تعاملات منطقه‌ای در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد و در همین راستا پیش تر رییس سازمان هواپیمایی از توسعه شبکه پروازی بین ایران و عربستان خبر داده بود.

«محمد محمدی بخش» با اشاره به آخرین سفر خود به روسیه درباره جزییات تفاهمات مربوط به بخش هوایی، گفت: اخیرا توافقنامه مهمی در حوزه آموزش، تعمیر و نگهداری هواپیماها در بالاترین سطح بین دو کشور امضا شده است.

معاون وزیر راه افزود: همزمان افزایش پروازها به شهرهای بیشتری از ایران و روسیه در دستور کار قرار دارد که‌ مورد توافق قرار گرفت و با مشارکت ایرلاین‌های دو کشور انجام خواهد شد.

وی از گفت‌وگو با روسیه برای پذیرش استانداردهای هوایی دو کشور خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت گردشگری و افزایش پروازی در همین راستا ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی توافقنامه‌های اخیر دو کشور در حوزه هوایی بسیار مهم است و برای توسعه حمل و نقل هوایی دو کشور اهمیت دارد.

ایران و روسیه سال گذشته نیز تفاهم‌نامه همکاری در راستای فراهم ساختن امکان صادرات قطعات و تجهیزات تولید شده در ایران به روسیه و همچنین انجام امور تعمیراتی و پشتیبانی فنی هواپیماهای روسی توسط مراکز تعمیراتی کشور امضا کرده بودند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر