۴ روز سفر به دوبی چقدر پول می خواهد؟

دبی همیشه در حال اضافه کردن به جاذبه های خلاقانه اش است تا تعداد گردشگران خود را بیشتر و بیشتر کند. معمولا گردشگران سفرهای ۳ تا ۴ روزه به دبی ترتیب می دهند و این خوب است که بتوانید این سه روز را به گونه ای برنامه ریزی کنید که جاذبه های معروف این شهر را از دست ندهید.

۴ روز سفر به دوبی چقدر پول می خواهد؟

به گزارش تیترکوتاه؛ گردشگران زیادی هستند که دوست دارند سفری به دبی داشته باشند و شهر «ترین ها» را از نزدیک ببینند.

در این شهربازی های دبی زبانتان بند می آید!

پارک آبی آتلانتیس: در این پارک تفریح و هیجان در انتظارتان است. هر روز می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی غروب به این پارک بروید و در بالای سرسره ۲۷ متری در حالی که مشغول تماشای کوسه هایی هستید که شما را احاطه کرده اند به نهایت شور و هیجان برسید.

رستوران نوبو (Nobu):

در این رستوران غذایی متفاوت را امتحان می کنید، غذایی که از ترکیب آشپزی ژاپنی و عربی درست شده و مطمئنا مزه و طعمش برایتان جالب است. به غیر از عطر و طعم خوشایند غذا، طراحی جذاب سالن رستوران، غذا خوردن را برایتان لذت بخش تر می کند.

برج خلیفه:

برای رسیدن به بالاترین نقطه بلندترین ساختمان دنیا باید سوار آسانسور شوید و ۴۵۰ متر بالا بروید و با چشم اندازی تماشایی از بیابان و دریا روبرو شوید. می توانید از تلسکوپی دیجیتالی دیدن کنید که سفر در زمان را برایتان شبیه سازی می کند.

گردش در جمیرا:

در اینجا می توانید سنت و مدرنتیه را در کنار هم ببینید. در جمیرا دو هتل هست که در عین لوکس بودن به شیوه ای سنتی طراحی شده اند و دیدن از آن ها برایتان جالب خواهد بود. برای غذا خوردن می توانید از میان ۴۴ رستوران بهترین آن ها را انتخاب کنید. مدتی را در بازار گشت و گذار کنید و ساعتی را هم به تماشای تئاتر مشغول شوید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی دبی ، برای ۴ روز سفر رفت و برگشت هوایی به دبی و اقامت در هتلGevora Hotel  قیمت اتا ق۲ تخته مبلغ ۱۵,۹۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتا ق۱ تخته را مبلغ۲۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

این در حالیست که  هتل Royal Continental Hotel Dubai قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور دبی (۳ شب و ۴ روز / تیر ماه ۱۴۰۲)

هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/ تومان)
Gevora Hotel ۵ ۲ تخته ۱۵,۹۹۰,۰۰۰
Gevora Hotel ۵ ۱ تخته ۲۱,۹۹۰,۰۰۰
Rose Rayhaan By Rotana ۵ ۲ تخته ۱۵,۵۰۰,۰۰۰
Rose Rayhaan By Rotana ۵ ۱ تخته ۲۱,۰۰۰,۰۰۰
Grand Central ۵ ۲ تخته ۱۴,۹۹۰,۰۰۰
Grand Central ۵ ۱ تخته ۲۰,۹۹۰,۰۰۰
Royal Continental Hotel Dubai ۴ ۲ تخته ۱۳,۹۹۰,۰۰۰
Royal Continental Hotel Dubai ۴ ۱ تخته ۱۸,۹۹۰,۰۰۰
 
انتهای پیام/
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر