دلایل اصلی افت قیمت بیت کوین و اتریوم لو رفت

دلایل اصلی افت قیمت بیت کوین و اتریوم لو رفت

قیمت بیت کوین و اتریوم به دلیل انحلال طولانی مدت و ترس کلان شروع به کاهش شدید کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ بازار کریپتو در ساعت های آسیا در 31 مه به شدت سقوط کرد و از دستاوردهای قبلی خود چشم پوشی کرد. ارزش بازار جهانی کریپتو با 1.37 درصد کاهش به 1.14 تریلیون رسید و قیمت ارزهای دیجیتال برتر بیت کوین و اتریوم هر کدام 2 درصد کاهش یافت.

همانطور که انتظار می رفت سرمایه گذاران دارایی های خود را به دلیل بسته شدن قیمت BTC در ماه 8 درصد برای اولین بار در سال جاری، نقد می کنند. قیمت بیت کوین در سال جاری 85 درصد افزایش یافت، اما این افزایش در اواسط آوریل شروع به محو شدن کرد و حتی به زیر سطح کلیدی 200-WMA کاهش یافت.

1

اتریوم، علیرغم قدرت خود، به دلیل گیرکردن بیت کوین در یک محدوده برای هفته ها و توافق سقف بدهی، همچنان تحت فشار است. نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی نسبت به بیت‌کوین و اتریوم خوش‌بین هستند، اما انتظار می‌رود که کاهش کوتاه‌مدت آن کاهش یابد، زیرا قرارداد سقف بدهی، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده را مجبور می‌کند تا اسکناس‌هایی منتشر کند که نقدینگی دلار آمریکا را خارج می‌کند.

در اینجا دلیل کاهش شدید قیمت بیت کوین و اتریوم است

قیمت بیت کوین در حال حاضر در زیر یک منطقه مقاومت کلیدی معامله می شود، پس از یک فشار کوتاه، به طور لحظه ای قیمت ها را طی یک آخر هفته طولانی با نقدینگی کم با پایین ترین حد تقریباً برابر در زیر افزایش داد. بهره باز BTC به 8.5 میلیارد کاهش یافته است زیرا برخی از Long ها برای پر کردن شکاف CME منحل می شوند. با این حال، قیمت بیت کوین همچنان می تواند بالاتر رود.

بیش از 80 میلیون دلار انحلال ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته ثبت شده است که به ترتیب 25 و 14 میلیون دلار در بیت کوین و اتریوم نقد شده است. انحلال در مقایسه با قبل هنوز پایین است، اما عوامل کلان مانند داده های کارخانه ژاپن و چین کمتر هستند.

لحن جنگ طلبانه بانک مرکزی ژاپن به سقوط بازار کریپتو در ساعات آسیایی منجر شد. رئیس بانک مرکزی ژاپن، کازوئو اوئدا، در 31 مه نسبت به تشدید فشارها هشدار داد زیرا تورم بالا بر کشور فشار می آورد. بازار سهام جهانی با کاهش پیش بینی شده بازارهای اروپا و آمریکا سقوط کرد.

2

قیمت بیت کوین در یک نقطه عطف است. اگر بیت کوین به 200-WMA سقوط کند، اتریوم به زیر 1800 دلار سقوط می کند و آلت کوین های دیگر به دنبال آن خواهند آمد. قیمت BTC در حال حاضر نزدیک به 27000 دلار معامله می شود و قیمت ETH در 1850 دلار معامله می شود. اقدام بازار کریپتو در طول ساعات ایالات متحده احتمالاً احساسات موجود در بازار را تأیید می کند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر