بحران بانکی آمریکا و جهش۴۲ هزار دلاری بیت کوین

قیمت بیت کوین بار دیگر به بحران جدید بانکی ایالات متحده واکنش مثبت نشان داد و از اینجا به بعد می تواند سودهای سریعی داشته باشد.

بحران بانکی آمریکا و جهش۴۲ هزار دلاری بیت کوین

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه از کوین گپ؛ پس از مواجهه با فشار شدید فروش در هفته گذشته و به همین ترتیب، قیمت بیت کوین (BTC) بار دیگر در مسیر بهبود قرار گرفت. تا زمان انتشار، قیمت BTC با 3.5 درصد افزایش به قیمت 28331 دلار و ارزش بازار 548 میلیارد دلار معامله می شود.

بهبود اخیر بیت کوین در زمانی اتفاق می افتد که خبر سقوط یکی دیگر از بانک های بزرگ ایالات متحده نگرانی هایی را برانگیخته است. طبق آخرین تحولات، بانک فرست ریپابلیک با خروج سرمایه عظیمی مواجه است و در حال حاضر در حال کار بر روی تخلیه بین 50 تا 100 میلیارد دلار اوراق بدهی به عنوان بخشی از "گزینه های استراتژیک" خود است.

آخرین باری که بحران بانکی در ایالات متحده در مارس سال جاری رخ داد، بیت کوین با شروع یک رالی قوی بلافاصله پس از آن، انعطاف پذیری قوی نشان داد. اکنون، افزایش اخیر قیمت بیت کوین پس از اخبار بحران در بانک فرست ریپابلیک نشان می دهد که دارایی دیجیتال بار دیگر به عنوان پناهگاهی امن برای سرمایه گذاران عمل می کند.

همچنین، افزایش بیت کوین و سایر آلتکوین ها پس از S&P 500، جلسه معاملاتی روز سه شنبه را با منفی به پایان رساند. این به وضوح نشان می دهد که بیت کوین و کریپتو در حال رهایی از همبستگی خود با نیروهای سنتی بازار هستند.

11

قیمت بیت کوین (BTC) می تواند تا 42000 دلار افزایش یابد

ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای Santiment گزارش داد که تسلط اجتماعی بیت‌کوین در مقایسه با سایر آلت‌کوین‌های موجود در بازار نسبتاً بالاست. "به طور کلی، تسلط اجتماعی بالا برای بیت کوین در هنگام سرخوشی بازار یا (در این مورد) ترس اتفاق می افتد. قیمت‌ها می‌توانند به سرعت بازگردند.»

22مایکل ون د پوپ، تحلیلگر محبوب رمزارزها می نویسد: «بیت کوین در بازه های زمانی بالاتر بد به نظر نمی رسد. اصلاح سالم، و تا زمانی که #بیت کوین بالای 25300 دلار باقی بماند، به احتمال زیاد این روند صعودی را تا 42000 دلار ادامه خواهیم داد.

33

این تحلیلگر کریپتو اضافه می کند که ساختار بازار هنوز نزولی نیست تا زمانی که بیت کوین 25000 دلار را به یک مقاومت تبدیل کند. بنابراین، هر وضعیت تصادف مانند هنوز در کارت نیست. پوپ می افزاید: «27800 دلار شکست بسیار مهم است، پس از آن احتمالاً خیلی سریع شتاب خواهیم گرفت». خوب، قیمت BTC نیز بالاتر از این است و بنابراین نمی توان افزایش سریع تا 30000 دلار را رد کرد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر