محور هراز همچنان مسدود است

محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته)، به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود است.

محور هراز همچنان مسدود است

به گزارش تیترکوتاه؛ مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین- رشت گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

برقی آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها را با ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، اعلام کرد.

وی تشریح کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته)، به دلیل انجام عملیات راهداری، کیلومتر ۰ الی ۱۰۷، محور فوق مسدود است و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه (فیروزکوه ) انجام می‌شود.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محور مسدود غیرشریانی گیلانغرب – سومار و محورهای دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند و هشتگرد – طالقان است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر