محور هراز همچنان مسدود است

محور هراز همچنان مسدود است

محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته)، به دلیل انجام عملیات راهداری مسدود است.

به گزارش تیترکوتاه؛ مهرداد برقی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین- رشت گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

برقی آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها را با ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس، اعلام کرد.

وی تشریح کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۱ اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته)، به دلیل انجام عملیات راهداری، کیلومتر ۰ الی ۱۰۷، محور فوق مسدود است و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه (فیروزکوه ) انجام می‌شود.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم‌آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محور مسدود غیرشریانی گیلانغرب – سومار و محورهای دارای انسداد فصلی لاسم - ارجمند و هشتگرد – طالقان است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر