خودرویی ها صف خرید شدند

خودرویی ها صف خرید شدند

در معاملات امروز بازار سرمایه صنعت خودرو با افزایش تقاضا مواجه شده و به وضعیت صف خرید رسید.

به گزارش تیترکوتاه؛ امروز شاهد افزایش عرضه در بورس به ویژه در نمادهایی بودیم که در چند روز گذشته بازدهی خوبی داشتند، اما نمادهای خودرویی با افزایش تقاضا در معاملات امروز مواجه شدند به نحوی که نمادهای خودرو، خگستر و خساپا تا مرز صف خرید پیش رفتند. شاخص کل امروز اصلاح ۳۶۵۱ واحدی داشته و به ۲ میلیون و ۵۱۴ هزار واحد رسید.

نمادهای کچاد، شبریز، خودرو و خساپا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشته و نمادهای شپنا، شستا، فارس و فملی بیشترین تأثیر منفی را از خود بر جای گذاشتند.

ارزش صف‌های خرید ۳,۴۰۵ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۸۳۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۲۳ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۷۴ میلیارد تومان قرار دارد.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، ورود نقدینگی حقیقی (خرید حقیقی از حقوقی) به ارزش ۶,۴۴۸ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند ورود نقدینگی حقیقی برای چهاردهمین روز متوالی با ثبت رقم ۱,۷۴۶ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت آن هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر