پیش بینی قیمت بیت کوین/ نوسانات قابل توجه در آینده نزدیک

این پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، دیدگاه‌های تحلیل‌گرانی را بررسی خواهیم کرد که نوسانات قابل توجهی را در آینده نزدیک پیش‌بینی می‌کنند و احتمال کاهش آن تا سطح ۲۵ هزار دلار وجود دارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین/ نوسانات قابل توجه در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه؛ در این پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، دیدگاه‌های تحلیل‌گرانی را بررسی خواهیم کرد که نوسانات قابل توجهی را در آینده نزدیک پیش‌بینی می‌کنند و احتمال کاهش آن تا سطح ۲۵۰۰۰ دلار وجود دارد.

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال تحول و نوسان است، درک عواملی که بر حرکت قیمت ها تأثیر می گذارند برای معامله گران و سرمایه گذاران بسیار مهم می شود.

در این به روز رسانی، هدف ما ارائه بینشی در مورد روندهای کوتاه مدت احتمالی و سطوح کلیدی برای مشاهده در بازار بیت کوین است.

فروپاشی بانکی به بهبود حرکت مثبت بیت کوین کمک می کند

از ابتدای ماه مارس، تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده سه بانک متوسط ایالات متحده را بسته و فروخته‌اند: بانک سیلیکون ولی، بانک سیگنچر و فرست ریپابلیک.

تعداد شکست‌ها بیشترین تأثیر را بر ایالات متحده از زمان بحران مالی سال 2008 نشان می‌دهد.

در اروپا، Credit Suisse، یک بازیگر بزرگ جهانی در آشفتگی مالی، مجبور به انجام یک طرح نجات با رقیب UBS است. مشتریان به دلیل نگرانی در مورد امنیت وجوه خود، مقدار زیادی پول برداشت کردند که منجر به سقوط شد.

بانک‌ها در ایالات متحده آمریکا، اروپا و بریتانیا در حال سقوط هستند و باعث می‌شود اعتماد مردم به آن‌ها کاهش یابد و افراد بیشتری را به سمت ارزهای دیجیتال به دلیل ماهیت غیرمتمرکز آن سوق دهد.

علاوه بر این، جانت یلن، وزیر ایالات متحده اظهار داشت که ایالات متحده در ماه ژوئن به سقف بدهی خود خواهد رسید، که فشار بیشتری بر دلار آمریکا اضافه کرد و از قیمت های BTC/USD حمایت کرد.

بیت کوین رکورد تراکنش های روزانه خود را در بحبوحه علاقه فزاینده به فناوری شبکه جدید افزایش می دهد

بیت کوین اخیراً با افزایش علاقه به Ordinals، پروتکلی که کاربردهای بلاک چین را گسترش می دهد، رکورد جدیدی را برای تراکنش های روزانه ثبت کرده است. بر اساس داده‌های BitInfoCharts، حجم روزانه تراکنش‌های بیت‌کوین در روز دوشنبه به 682009 رسید و از رکورد قبلی 568300 تراکنش‌های روز قبل عبور کرد. این رقم تقریباً 78000 بیشتر از اوج قبلی بود که در بازار صعودی 2017 به دست آمد.

اکثر این تراکنش‌ها توسط Ordinals انجام می‌شد، زیرا به کاربران اجازه می‌داد تا داده‌ها را در بلاک چین بیت کوین جاسازی کنند، مشابه استخراج NFT. راحتی سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و انجام پرداخت‌های بین‌المللی به گسترش پایگاه کاربر کمک کرد و منجر به افزایش تراکنش‌ها شد.

توجه بیت کوین در آستانه چرخه انتخابات

به نظر می رسد بیت کوین از اظهارات اخیر کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده، رابرت اف کندی جونیور، حمایت بیشتری دریافت کرده است. نامزد دموکرات معتقد است که آشفتگی در بخش بانکداری ایالات متحده به دلیل "جنگ علیه رمزارزها" است.

به گفته وی، SEC و FDIC هیچ صلاحیت قانونی برای راه اندازی جنگ اضافی علیه کریپتو ندارند، که به بانک های بزرگ کشور آسیب می رساند. وی همچنین اظهار داشت که منتقدان بیت کوین که استدلال می کنند که مصرف انرژی آن مضر است، به سادگی این مفهوم را اشتباه درک می کنند. توجه سیاسی که کریپتو و بیت کوین در آستانه چرخه انتخابات آینده به خود جلب می کنند نیز به ارزش بازار کمک می کند.

قیمت بیت کوین

BTC/USD با 2.33 درصد افزایش در روز چهارشنبه در بیست و چهار ساعت گذشته با 28689 دلار معامله می شود. روز دوشنبه شاهد بالاترین رکورد در حجم معاملات روزانه بیت کوین بود.

قیمت بیت کوین به دلیل اعتماد مجدد سرمایه گذاران پس از ورشکستگی بانک های اخیر افزایش یافته است.

در حال حاضر، بیت کوین با مقاومت قابل توجهی در اطراف سطح 28750 دلار مواجه شده است که با الگوی دوباله تقویت شده است.

شکست صعودی بالاتر از این سطح خاص این پتانسیل را دارد که قیمت بیت کوین را به سمت سطح هدف بعدی 29300 دلار سوق دهد. اگر حرکت صعودی ادامه یابد، ممکن است شاهد باشیم که بیت کوین هدف بعدی 30000 دلار است که به عنوان یک سطح مقاومت روانی نیز عمل می کند.

در نمودار چهار ساعته، بیت کوین به زیر میانگین متحرک نمایی 50 روزه سقوط کرده است، که قبلاً به عنوان منطقه حمایتی در حدود سطح 28800 دلار عمل می کرد.

photo_2023-05-03_14-58-33

نمودار قیمت بیت کوین

الگوهای کندل نشانگر احساسات نزولی غالب در بازار هستند، با شاخص های RSI و MACD که حاکی از روند نزولی بالقوه قیمت بیت کوین امروز است.

بیت کوین ممکن است حمایت فوری نزدیک به سطح 27600 دلار پیدا کند که با خط روند قابل مشاهده در نمودار 4 ساعته مشخص شده است. اگر قیمت از سطح بحرانی 27600 دلار عبور کند، بیت کوین می تواند به سطح پشتیبانی بعدی در 27200 دلار برسد.

اکنون بیت کوین بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

علاوه بر بیت کوین، بازار دارای مجموعه ای از ارزهای دیجیتال امیدوارکننده است که شامل آلت کوین های در حال رشد و توکن های پیش فروش است که چشم انداز بازدهی قابل توجهی را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر