گفت‌وگو اختصاصی با تیترکوتاه؛

های و هوی برای هیچ / دولت رییسی طرح های احمدی‌نژاد را افتتاح می کند

های و هوی برای هیچ / دولت رییسی طرح های احمدی‌نژاد را افتتاح می کند

کارشناس اقتصادی گفت: تمام واحد‌های مسکونی که امروزه دولت سیزدهم در حال افتتاح است برای دولت دهم است و صرفا این دولت حکم افتتاح کننده را دارد.

انوشیروان آذرشاهین کارشناس مسکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی تیترکوتاه در خصوص روند افتتاح مسکن در دولت سیزدهم و تاثیر آن در بازار مسکن؛ اظهار کرد: نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم صرفا در حد شعار و وعده‌های پوچ است و در این دولت هیچگونه‌ واحد مسکونی برای عموم مردم ساخته نشده است.

وی افزود: تمام واحد‌های مسکونی که امروزه در دولت سیزدهم در حال افتتاح است محصولات دولت‌های پیشین است الخصوص باقی ‌مانده مسکن‌های دولت دهم است که وزیر راه شهرسازی و رئیس جمهور کشور فقط ربان‌ها را قیچی می‌کند و این دولت صرفا نقش افتتاح کننده مسکن‌ها را عهده دارد.

این کارشناس مسکن در ادامه تصریح کرد: حرفای ابراهیم رئیسی در دوره انتخابات صرفا در حد شعارهای کاغذین و حرف‌های بی‌اساسی که هیچگونه به مرحله عملیاتی نرسیدند و عملا تولید مسکنی در دولت سیزدهم شکل نگرفته است.

آذرشاهین در پایان گفت: مسکن  و زمین در ایران به صورت معمول تابعی از تورم و گرانیست و همان‌طور که امروزه تورم سرسام‌آوری کشور را فرا گرفته است قیمت خرید، اجاره و رهن مسکن نیز در حالت صعودی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر