خاندوزی: دولت در حمایت از وزرا جدی است

خاندوزی: دولت در حمایت از وزرا جدی است

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بسته ۱۰ بندی دولت درخصوص مهار تورم و رشد تولید به تایید مشترک بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه رسیده است.

به گزارش تیترکوتاه؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی؛ اظهار کرد: بسته 10 بندی دولت درخصوص مهار تورم و رشد تولید به تایید مشترک بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه رسیده است؛ این بسته امروز برای اخذ نظر به تشکل‌های اقتصادی تولیدی کشور ارسال شد و انشالله ظرف روزهای آینده پس از اخذ نظر فعالان بخش غیر دولتی، با حضور رئیس جمهور جزئیات بسته نهایی و ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: با توجه به هدفگذاری‌های دقیق در سند ده‌بندی برای مهار تورم، بتوانیم یک سند هماهنگ کننده بین اجزای دولت برای نیل به اهداف شعار سال داشته باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در رابطه با استیضاح وزیر صمت بیان‌ کرد: دولت در مسئله حمایت از وزرا و اعضای کابینه یکدست، هماهنگ و کاملا جدی است. حل و فصل واقعی مشکلات اقتصادی ویژه مسائل فرابخشی مثل مسکن تورم و خودرو و... نیازمند دو مقدمه است نخست، مسئله هماهنگی و گام بعدی ثبات سیاست‌ها است و این دو مقدمه هم باید در داخل دولت و هم میان دولت و مجلس رخ بدهد. در شرایط کنونی استیضاح وزرا کمکی به هماهنگی سیاست‌ها نخواهد کرد.

خاندوزی گفت: استیضاح وزارتخانه‌ها را با چالش‌های تصمیم‌گیری مواجه خواهد کرد و فرصت سال حمایت از تولید از دست خواهد رفت؛ امیدواریم بهترین تصمیمی که نیازمند ادامه همکاری بین اعضای دولت و مجلس و دولت است اتخاذ شود.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
پیشنهاد سردبیر