سفر به شهر ازمیر ترکیه در اردیبهشت چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟ + جدول قیمت

در این گزارش قیمت و شرایط تور گردشگری ازمیر در اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده می کنید.

سفر به شهر ازمیر ترکیه در اردیبهشت چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟ + جدول قیمت

وقتی به شهر ازمیر در ترکیه سفر کنید، با آب و هوای معتدل و جذابش آشنا می‌شوید. این شهر با سواحل زیبا، بازارهای پرآوازه، و معماری تاریخی گرفته تا مدرن، گردشگران را واقعاً جذب می‌کند. شهر قدیمی ازمیر با خیابان‌های پر درخت و آثار باستانی، جایی برای پیاده‌روی آرام و لذت بردن از فضای تاریخی است.

اگر می‌خواهید سفری به ترکیه داشته باشید، شهر «ازمیر» یکی از بهترین مقصدهای شما می‌تواند باشد.

ازمیر سومین شهر بزرگ و معروف ترکیه است که سالانه مسافران زیادی را جذب خود می‌کند. این شهر در غرب آناتولی و در مرکز منطقه اژه قرار دارد.

جالب است بدانید که ازمیر قدیمی‌ترین شهر در حاشیه مدیترانه است که ساکنان اولیه آن یونانیان بوده‌اند، بعد از یونانی‌ها رومیان در این شهر ساکن بودند و بعد از مدتی ازمیر محل امپراطوری عثمانیان شد.

ازمیر آب‌وهوای مدیترانه‌ای دارد. از نظر گردشگری، فصل بهار بهترین زمان سفر به ازمیر است. بنابراین، اگر قصد سفر به این شهر توریستی ترکیه در این روزها را دارید، بهترین تصمیم را گرفته‌اید، زیرا آب‌وهوا در این فصل معتدل و مطلوب بوده و معمولا هوا صاف و آفتابی است و باران خیلی کم می‌بارد.

هزینه تور هوایی ازمیر (هفت روزه)

هزینه سفر به ازمیر باتوجه به هتل انتخابی شما متفاوت است. به طور مثال، هزینه ۶ شب اقامت در اتاق دو تخته در هتل سه ستاره Alican Hotel، حدود ۱۶ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان هزینه دارد. این در حالی است که هتل Ismira (چهار ستاره) هزینه‌ای حدود ۲۱ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

اگر قصد اقامت در یک هتل پنج ستاره را داشته باشید، باید بالای ۳۴ میلیون تومان هزینه کنید.

سفر-ازمیر

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر