سفر | سفر با خودرو | سفر زمینی| هزینه سفر | خودرو

چطور با ماشین شخصی به کیش سفر کنیم؟

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش گفت: بیمه نامه و معاینه فنی از الزامات ورود خودروهای مسافران و گردشگران نوروزی به کیش است.

چطور با ماشین شخصی به کیش سفر کنیم؟

سفر نوروزی زمینی با خودروی شخصی به کیش شرایط خاص خود را دارد، کیش هر ساله در ایام تعطیلات نوروز مسافران بسیاری به خود می بیند که باید شرایط ورود به این منطقه آزاد را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش نیز در این باره گفت: بیمه نامه و معاینه فنی از الزامات ورود خودروهای مسافران و گردشگران نوروزی به کیش است.

عزت الله محمدی با اشاره به اینکه در زمینه ورود خودروهای سواری محدودیتی نداریم، اظهار کرد: محدودیت ورود شامل خودروهای ون، تاکسی و انواع وانت بار، کامیون، مینی بوس و اتوبوس در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی افزود: با برنامه ریزی کمیته ایمنی بنادر در اسکله‌ها، حوضچه‌ها و مسیر تردد شناورها در بندرگاه کیش لوازم و اصول ایمنی تردد گردشگران فراهم شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: گروه‌های ایمنی در اسکله‌ها و بنادر تردد مسافران را نظارت می کنند و غواصان امداد و نجات نیز در حوضچه‌های مبادی ورودی دریایی کیش و چارک شبانه روزی فعال هستند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر