ایران خودرو | قیمت خودرو | کادیلا | فروش خودرو | سایپا

واکنش مخاطبان تیترکوتاه به محصول جدید پارس خودرو / طراحی کادیلا حرص مردم را درآورد

در این مطلب نقطه نظرات و واکنش مخاطبان تیترکوتاه به طراحی محصول جدید پارس خودرو را می‌خوانید.

واکنش مخاطبان تیترکوتاه به محصول جدید پارس خودرو / طراحی کادیلا حرص مردم را درآورد

سایپا کادیلا یکی جدیدترین محصولات شرکت پارس خودرو است که اخیرا رونمایی شده اما هنوز راهی به بازار و تولید انبوه پیدا نکرده است.

پیرو انتشار گزارش معرفی این خودرو در وبسایت تیترکوتاه، مخاطبان ما واکنش های متفاوتی به ساخت و طراحی این خودرو داشتند که خلاصه ای از نقطه نظراتشان را می‌خوانیم:

شخصی به نام رنجبر نوشت: ازلحاظ ظاهری فرقی با ال نود نکرده اگه قیمتش مناسب باشه نه قیمت نجومی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون نهایت قیمت براش خوبه..

فرد دیگری به نام سید حسین نوشت: این خودرو اصلا اتاق ال ۹۰ نیست این اتاق ساینا تغییر یافته است دلخوش نباشید از طرفی اتاق ال۹۰برای پروژهp۹۰ با موتور۱۶ سوپاپ می‌باشد که آیا ایران خودرو به سایپا موتورtu۵بدهد یا نه..

شخص دیگری نوشت: کاش استحکام بدنش مثل ال نود باشه

فردی به نام محمد به این شکل واکنش نشان داد: حداقل یه زحمت می‌دادین به خودتون اون زه های بغلو در می‌آوردین و مثل دنا پلاس یک خط به درب ها می‌زدین واقعا ضایس ازدرب ال نودی درس میاوردین..

شخصی به نام محمدرضا نوشت: بزرگ ترین عیب این ماشین برجستگی لبه گل گیرهاست که دراکثراین نوع ماشین ها تصادف بر روی آن مشهود است

فردی با اسم ناشناس نوشت: اینکه هرچی نگاه کردیم ندارد. فکر کنم همون ال ۹۰ قدیم تولید میکردین سنگین تر بودین..

شخص دیگری با اسم ناشناس اینطور واکنش نشان داد: چرا بهترین را با قیمت واقعی به مردم عرضه نمی‌کنند، با این دکانی که عده‌ای باز کردند و اکثرا در راس قدرت هستند به مردم راه اجحاف و ظلم به دیگران را نشان می‌دهند هر خودرو باید طوری شود که کسی بیست سال حاضر به تعویض آن نباشد. مطمئن باشید با این فرمان که در همه‌ی بازارها وجود دارد تورم بیشتر از اینها بالا می‌رود و مجبوریم آن را انکار کنیم..

فردی اینطور نوشت: لامصبا شماک اینو با ماده تبصره هاتون میاین ۵۰۰ تومن میفروشین به ملت لااقل یه زحمتی میکشیدین یه طراحی روش انجام میدادین این با اتاق سبک و بلندی ک داره و با ورق‌های نازکی ک کار میکنین حتما سبک تر هم میشه یه باد بهش بخوره چپ میکنه خدا ازتون نگذره ک جون مردم براتون اندازه پشه ارزش نداره

فردی با اسم ناشناس نوشت: یه چراغ و یه سپر عوض میکنند یه نام مسخره هم روش بعد اشغال هاشونو غالب میکنند به مردم..

شخص دیگری به این شکل نظر داد: امان از این طراحی ها آخرش باید یه گندی توکار باشه، عین چینی‌های ۳۰ سال پیش..

فردی با اسم ناشناس نوشت:  چقدر خوبه که ی آپشن عالی گذاشتن روش اصلا فکرشو نمیکردم آینه بغل بزارن واسش، دمتون گرم..

فردی اینطور واکنش نشان داد: چقدر خوبه که ی آپشن عالی گذاشتن روش اصلا فکرشو نمیکردم آینه بغل بزارن واسش،دمتون گرم..

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر