سامانه مودیان | مالیات بر ارزش افزوده | اظهارنامه مالیاتی

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی مشخص شد + فیلم

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مهلت انجام تغییرات اظهارنامه های مالیاتی در سامانه مودیان تا پایان فروردین ماه است و مودیان کار را به روزهای پایانی محول نکنند.

حجم ویدیو: ۲۶.۵۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۱ دانلود ویدیو

مالیات، مبلغی که افراد و شرکت‌ها به دولت برای تأمین هزینه‌های عمومی می‌پردازند. این درآمدها از درآمد شخصی، سود شرکت‌ها، و معاملات مالی به دست می‌آید. نرخ مالیات و نحوه محاسبه آن توسط قوانین مالیاتی تعیین می‌شود، و درآمد حاصل از مالیات برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات عمومی استفاده می‌شود.

سید محمود موسوی صانع تصریح کرد: مهلت انجام تغییرات اظهارنامه های مالیاتی در سامانه مودیان تا پایان فروردین ماه است و مودیان کار را به روزهای پایانی محول نکنند. از مودیان درخواست داریم تا ارسال اظهارنامه های خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا ما نیز بتوانیم حداکثر سه روز پیش از پایان موعد مقرر پذیرای اظهارنامه های مستند شده توسط مودیان باشیم.  این اولین دوره ای است که اظهارنامه مالیاتی توسط سامانه ارسال و دریافت می شود و با وجود اینکه مدیریت و پشتیبانی ۲۴ ساعته از سامانه انجام می شود و حتی در عید نوروز هم همکاران ما به صورت کشیک از این سامانه پشتیبانی می کردند، اما باز هم ممکن است اتفاقی بیفتد و سامانه دچار قطعی شود یا بستر دیتا در ساعات پایانی با مشکل مواجه شود.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر