مالیات حقوق | مالیات بر حقوق | مالیات خودرو | مالیات مسکن

مالیات حقوق بگیرها در ۱۴۰۳ مشخص شد / چه کسانی معاف از مالیات شدند؟

قرار است مالیات به صورت پلکانی از هر رده حقوقی دریافت شود.

مالیات حقوق بگیرها در ۱۴۰۳ مشخص شد / چه کسانی معاف از مالیات شدند؟

مالیات به عنوان یک وسیله اصلی درآمد دولت از شهروندان و شرکت‌ها محسوب می‌شود. این وجوه معمولاً بر اساس درآمد و سایر عوامل مالی مانند سود، مالکیت، و معاملات محاسبه می‌شوند. مالیات‌ها برای تأمین هزینه‌های دولتی، اجتماعی، و اقتصادی به کار می‌روند و نقش مهمی در تعادل بودجه و تعیین سطح خدمات عمومی ایفا می‌کنند. سیاست‌گذاری مالیاتی می‌تواند به تنظیم توزیع درآمد، تحقق اهداف اقتصادی، و تنظیم رفتارهای مالی و اقتصادی کمک کند.

 قانون بودجه سال آینده، تصمیمات مهمی را در حوزه مالیات‌ها به ویژه مالیات بر حقوق گرفته و قرار است مالیات به صورت پلکانی از هر رده حقوقی دریافت شود:

مالیات حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    یک مشت دزد بی همه چیز دست کردید تو جیب مردم

  • نظر

    آخه حقوق ۱۴ ،۱۵ م چیش مالیات داره

  • ناشناس

    چه جالب همه دنیا از اونایی که بیشتر دارایی دارند مالیات بیشتری می گیرند. در ایران از ندارها بیشتر مالیات می گیرند. اول گفتید ۴۰ درصد اضافه حقوق بعد گفتید ۲۰ درصد که ۱۰ درصد هم‌مالیات میشه. یعنی با نرخ تورم عملا یه حقوق ۱۰ میلیونی ارزشش ۵ میلیون‌میشه یعنی فکر بیشتر. کسی که ماشین داره و خونه داره مالیات ۱ درصدی می ده و مستاجر مالیات بیشتر‌ خیلی جالبه. کاش همون اندازه که در مسائل ابزارهای جنگی هوش به خرج داده بودین در زمینه اقتصادی هم همین کار رو می کردین. احتمالا فقیرها رو می خواهین لز بین ببرین و احتمالا از یمن و سوریه و فلسطین کارگر برای کار بیارین.
    اگه مردی سانسور نکن.
    رئیسی متاسفم بهت رای دادم فکر کردم طرفدار مستضعفانی
    از طرف کسی که به لطف تو داره روز به روز فقیرتر میشه‌ واگذارتون می کن به خدا

  • ناشناس

    مثب سگ از صبح تا شب کار کنی بعدش دولت و بادمجون دور قابچنا و مفت خورا و بی هویتای دزد بیان 30% حقوقتو قبل از پرداخت حقوق کم کنن ! اسمش راهزنی نیست ؟
    چه خدماتی به مردم ارائه میشه ؟
    از خرید ادامس تا خونه هم که ( جزیه ) مالیاتشو میگیرین سگ مذهبا

  • گواه صادق

    خاک توسرتون که دستتون تو جیب کارمند وکارگر هستش عرضه ندارید از متمولین مالیات بگیرید شیره جان قشر متوسط وپایین جامعه رو می مکید .گرچه به لطف شما قشر متوسط به سمت پایین شیفت پیدا کردند که موتور ومحرک توسعه در هر جامعه ای بودن وهستند که شما با بی خردی وبا تعمد همه را زمین گیر کردید .اف بر شما وعملکرد وحشتناکتون بیچاره های بیسواد....

  • سروش

    آقا اين اطلاعاتي كه گذاشتيد اشتباه است. لطفاً اصلاح كنيد. ارقام بايد سالانه و برحسب ميليارد ريال باشه.

  • سروش

    ماليات سال بعد همون ماليات امسال هست

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر