قیمت خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو وارداتی | خودرو شیائومی

ببینید / خودروی مدرن و فوق لاکچری شیائومی

شیائومی SU۷ خودرو سدان هیجان‌انگیزی است که رنگ‌بندی متنوع، طراحی شیک و قابلیت‌های پرتعداد دارد.

ببینید / خودروی مدرن و فوق لاکچری شیائومی

بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

بازار خودرو به‌طور معمول توسط شرکت‌های خودروسازی، نمایندگان فروش و بازاریابان خودروها، فروشگاه‌های خودروهای دست دوم و افراد حقیقی که خودرو خود را به فروش می‌گذارند، تشکیل شده است. در این بازار عموماً مشتریان می‌توانند از انتخاب مدل، مشخصات فنی، قیمت و شرایط فروش مناسب برای خودرو خود استفاده کنند.

نخستین خودرو شیائومی با هیاهوی فراوان سرانجام در بازار چین عرضه شد تا با تسلا مدل اس و پورشه تایکان رقابت کند. قیمت خودرو جدید شیائومی SU۷ کمتر از رقبا است تا مردم به خرید آن ترغیب شوند.

حساب کاربری CarView۳۵۹ در اینستاگرام ویدیوهای جذابی از خودرو شیائومی منتشر کرده است که در آنها شاهد سیستم‌های جذاب، نمای فرمان و همچنین نمایشگر بزرگِ سیستم اطلاعات-سرگرمی خودرو هستیم.

شیائومی برای موفقیت در بازار خودرو رقبای بین‌المللی باتجربه‌ و قدری مثل پورشه و تسلا دارد و باید با برخی از شرکت‌های بزرگ چینی نظیر اکس‌پنگ و بی‌وای‌دی نیز مچ‌اندازی کند (بی‌وی‌دی بالاتر از تسلا، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی خودرو برقی در جهان است).

غول چینی صنعت فناوری رؤیاهای بزرگی در سر می‌پروراند و می‌خواهد در ۱۵ تا ۲۰ سال آینده به یکی از پنج خودروساز برتر دنیا تبدیل شود.

خودرو SU۷ شیائومی از رابط کاربری اختصاصی HyperOS استفاده می‌کند و در نسخه‌های مختلف دارای باتری ۷۳٫۶ کیلووات‌ساعتی و ۱۰۱ کیلووات‌ساعتی است.

طبق گزارش‌های غیر رسمی، شیائومی هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی SU۷ در خارج از چین ندارد. ممکن است این شرکت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ نخستین خودرو شاسی‌بلند خود را نیز رونمایی کند.

 

 

منبع: زومیت
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر