خودرو وارداتی | پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس

پای این خودرو جذاب به بازار ایران باز می شود + عکس و مشخصات

پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس قرار است توسط شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک وارد بازار ایران شود.

پای این خودرو جذاب به بازار ایران باز می شود + عکس و مشخصات

واردات خودرو ها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود.

خبرها حاکی از آن است که پیکاپ جی ام سی ویگوس ۷ پلاس قرار است توسط شرکت صنعتی برلیانس منطقه آزاد ارس در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک وارد بازار ایران شود. کارخانه این خودروساز که در آذربایجان شرقی و شهر جلفا واقع شده وظیفه مونتاژ این پیکاپ را بر عهده خواهد داشت. 

پیکاپ-جی-ام-س-ویگوس-۷-پلاس

پیکاپ جی ام سی Vigus ۷ Plus با پیشرانه ۲ لیتری T-GDI سری اکوبوست فورد توسط شرکت برلیانس ارس روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۷ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

جی-ام-سی-ویگوس-7-پلاس-4-620x442

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته دستی و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک روانه بازار خودرو ایران خواهد شد.

امکانات رفاهی و ایمنی JMC Vigus ۷ Plus

جی-ام-سی-ویگوس-7-پلاس-4-620x442

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ترمزهای دیسکی عقب و جلو، رول بار، ایموبیلایزر، ۲ کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روز، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، ترمزهای ABS و EBD، فرمان تایپ دی، سنسورهای نور و باران، آینه الکتروکرومیک، سیستم کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه (در نسخه‌های فول)، مانیتور ۱۰.۱ اینچی لمسی، سردنده شیفت بای وایر (در نسخه اتوماتیک) و سامانه کنترل پایداری (ESP) اشاره کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر