خودروهای وارداتی | خودروهای کارکرده | بازار خودرو

وزیر صمت خیال متقاضیان خرید خودرو را راحت کرد / واردات خودرو در چه مرحله ای قرار گرفت؟

وزیر صمت از تداوم واردات خودرو در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم از حالت مرحله‌ای و پله‌ای به دائمی تبدیل شود.

وزیر صمت خیال متقاضیان خرید خودرو را راحت کرد / واردات خودرو در چه مرحله ای قرار گرفت؟

واردات خودرو ها به بازار خودرو کشورها تاثیر قابل توجهی دارد. این تاثیرات می‌تواند مثبت یا منفی باشد. از یک سو، واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد. این موضوع می‌تواند برای مصرف‌کنندگان مزیت باشد و باعث افزایش تقاضا برای خودروهای داخلی شود.

عباس علی آبادی  در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه عرضه مستقیم فروش کالای بهاره در جمع خبرنگاران،  در خصوص واردات خودرو گفت: واردات خودرو در حال انجام است و تلاش می‌کنیم از حالت مرحله‌ای و پله‌ای به دائمی تبدیل شود. بخشی از نیاز مردم باید از واردات تامین شود، حتی اگر ناترازی در سلیقه باشد نه کیفیت، این ناترازی باید رفع شود.

وی افزود: بیش از ۶۰ هزار ثبت سفارش انجام شده و این عدد در حال رشد است. همچنین بیش از ۲۲ هزار خودروی وارداتی تحویل یا در حال تحویل به مردم یا در حال پلاک گذاری است، اما عده‌ای به دنبال این هستند که بگویند خودرو وارد نمی‌شود تا خودرو را گران کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    بزرگوار براي كشور ٨٥ ميليون نفري واردات ٢٠ يا حتي همان ٦٠ هزار شما كافي هست؟!!!
    فارغ از موضوعات كيفيت و ايمني و سليقه متقاضي شما تناسب بستن ساده هم بلد نيستي؟!
    اونوقت ميگي عدهاي مي خواهند بگويند واردات نيست
    واقعا شما فكر ميكني با اين اعداد بايد فرض كنيم هست؟!!!!

  • ناشناس

    آقای وزیراگر خواسته باشند کاری کننداول باید درب لگن سازهای داخلی راتخته کنندسپس واردات خودرهای مرغوب را با نرخ جهانی ومعقول آزاد کنند تا هم مشکل ترافیک حل شودهم مشکل آلودگی هوا حل شودوهم به اقتصاد خانوارها کمک شود.

  • محمد

    خدا دروغگو را دوست ندارد جناب آقای وزیر

  • رضا

    یه‌مشت‌دلال‌وکارچاق‌کن‌شدن‌مسئول‌...اگه‌راست‌میگین‌بزاریدمردم‌ماشین‌واردکنن‌لگناتون‌هم‌هرچی‌خواستین‌گرون‌کنید‌مردمومسخره‌کردین‌روزی‌یه‌اراجیفی‌میگن..سال‌مهارتورم‌بودعجبا..روکه‌نیست

  • ناشناس

    سلام اگرسامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بازشود وثبت سفارش شود تاثیرزیادی تو ارزانی بازار دارد

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر