خودرو وارداتی | بستیون | سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی

قیمت بازار این خودرو جذاب وارداتی مشخص شد / بستیون تی۷۷ را چند بخریم؟

بستیون T۷۷ مدتی قبل با قیمت قطعی ۱.۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در سامانه یکپارچه عرضه شده بود و هم اکنون مشتریانی که این محصول را تحویل گرفته اند قیمتی بین ۳.۵ تا ۳.۶ میلیارد تومان برای آن تعیین کرده اند.

قیمت بازار این خودرو جذاب وارداتی مشخص شد /  بستیون تی۷۷ را چند بخریم؟

تا به حال، دو محصول از برند بسترن در بازار ایران عرضه شده است و اکنون قرار است بستیون T۷۷ به عنوان یک محصول جدید این برند در دسترس مشتریان قرار داده شود. نام این برند اکنون به بستیون تغییر یافته است و بر اساس کراس‌اوور با اعداد دو رقمی، بستیون T۷۷ به عنوان یک محصول میان‌رده مطرح می‌شود. این محصول به همراه سایر محصولات وارداتی از برندهای چینی و کره‌ای تحت برند بی ام کارز به بازار ایران عرضه خواهند شد. با توجه به سابقه موفق برند بسترن در ایران، امیدواریم که بستیون T۷۷ نیز توانایی جلب توجه مصرف‌کنندگان را داشته باشد.

روز پنجشنبه اولین سری محصول بستیون T۷۷ به دست مشتریان این محصول رسید. مشتریان این خودرو آن دسته از خریدارانی هستند که از طریق سامانه فروش خودروهای وارداتی اقدام کرده‌اند.

 برنامه واردات این خودرو ادامه خواهد داشت و این محصول در مراحل آتی سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی نیز عرضه می‌شود. بستیون  T۷۷ مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرتی معادل ۱۶۶ اسب بخار را به واسطه یک گیربکس ۷ سرعته DCT به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند. T۷۷ با در اختیار داشتن ACC، AEB و FCW بخشی از امکانات یک خودروی نیمه خودران را داراست.

این خودرو مدتی قبل با قیمت قطعی ۱.۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان در سامانه یکپارچه عرضه شده بود و هم اکنون مشتریانی که این محصول را تحویل گرفته اند قیمتی بین ۳.۵ تا ۳.۶ میلیارد تومان برای آن تعیین کرده اند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر