واکنش جدید صحرایی به بحران کمبود معلم

حمله تند وزیر فرهنگیان به دولت روحانی / حداقل شما سکوت کنید!

صحرایی ضمن برشمردن دلایل کمبود معلم در مدارس کشور، خطاب به منتقدان وزارت آموزش و پرورش گفت: نمی‌خواهیم بگوییم شما چقدر با مردم جفا کردید، لااقل شما سکوت کنید.

حجم ویدیو: ۳۶.۶۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۱۱ دانلود ویدیو

جذب معلمان جدید برای هر سیستم آموزشی بسیار مهم است. معلمان جدید می‌توانند با تجربیات و دانش خود به بهبود کیفیت آموزش و پرورش کمک کنند. همچنین، جذب معلمان جدید می‌تواند به افزایش تعداد معلمان و بهبود نسبی نسبت به نیروی انسانی موجود در سیستم آموزشی کمک کند. از طرفی، جذب معلمان جدید می‌تواند به ایجاد رقابت سالم بین معلمان و بهبود کیفیت آموزش و پرورش منجر شود. به طور کلی، جذب معلمان جدید برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش و توسعه سیستم آموزشی بسیار حائز اهمیت است.

سال تحصیلی جدید در حال ماه اول خود را سپری کرد که بسیاری از کلاس های درس بدون معلم بودند. این موضوع واکنش های بسیاری را در پی داشت. وزیر آموزش و پرورش امروز ب انتشار ویدیویی به این واکنش ها پاسخ داد.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار ویدئویی درباره انتقاد از وزارت متبوع خود بابت کمبود معلم در مدارس گفت: کمبود معلم که یکدفعه‌ای اتفاق نمی‌افتد و مهم است که ریشه این موضوع را به مردم و مسئولین بگوییم.

صحرایی با اینکه ریشه این مطلب در ۳ مورد است، درباره دانشگاه فرهنگیان که وظیفه تامین نیروی معلم مورد نیاز آموزش و پرورش را بر عهده دارد، اظهار کرد: آن دوستانی که مارا نقد می‌کنند، خودشان می‌دانند چه کار کرده‌اند. 

وی ادامه داد: شما پذیرش این دانشگاه را زیر ۵ هزار نفر آوردید، حالا هم دارید این حرف‌ها را می‌زنید. نمی‌خواهیم بگوییم شما چقدر با مردم جفا کردید، لااقل شما سکوت کنید.

منبع: همشهری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • عاشق دلقک ها

    چقدر تو دلقکی صحرایی ؟
    البته از این رئیس جمهور شیش کلاسه توقعی بیشتر از تو را نمیتوان داشت.

  • پخمه

    وزیربی لیاقت شما هنوز نتونستی رتبه بندی که سال 1400 اغاز شده بعدازگذشت بیش ازدوسال به اتمام برسونی هنوز مابه التفاوت پاداش بازنشستگان 1400 رو پرداخت نکردی اینم دولت روحانی مقصره لباس وزارت بر تنت خیلی گشاده می خنده

  • رضا

    بی برنامه ترین وبیسوادترین وزیری هستی که آموزش وپرورش به خوددیده.فقط استادتوهم وسخنرانی های آبکی هستی

  • معلم بازنشسته

    صحرایی انقلابی قلابی شما هم سکوت کنید ما با شنیدن صدای خشن شما اعصابمان خورد و خمیر می شود

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر