فرهنگیان حق انجام این کار را به هیچ عنوان ندارند

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تنبیه بدنی مطلقاً ممنوع است و با متخلفین برابر مقررات برخورد می‌ شود.

فرهنگیان حق انجام این کار را به هیچ عنوان ندارند

تنبیه بدنی می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و احساس خودکفایی در دانش آموزان شود. آنها ممکن است احساس کنند که ناتوان هستند و نمی توانند با موقعیت های دشوار مقابله کنند. تنبیه بدنی ممکن است باعث افزایش خشونت در دانش آموزان شود. آنها ممکن است این روش را به عنوان راهی برای حل مشکلات خود ببینند و خود را به دست زور قوی تر معرفی کنند.

سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه هم اندیشی مدیران و روسای مناطق ۱۴ گانه استان به این موضوع اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تنبیه بدنی در آموزش و پرورش مطلقا ممنوع است، گفت: این برخورد با فلسفه آموزشی مغایرت دارد و اعتماد به نفس دانش‌آموزان را از بین می‌برد.

وی افزود:اسوه حسنه بودن عطوفت و مهربانی، قاطعیت، مردمی بودن و مردم‌داری، ساده زیستی، هم غذایی با بردگان، خوش معاشرت بودن، خوش‌خلقی و چندبعدی بودن از ویژگی‌های پیامبر رحمت (ص) می‌باشد که باید به دانش‌آموزان معرفی شود.

سیاهکالی مرادی در ادامه از مسئولین نواحی و مناطق خواست تا در اسرع وقت جهت پیشگیری از وقوع مشکل در پرداخت حقوق ماه مهر ابلاغ همکاران موظف را صادر نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد: هیچ مدرسه‌ای نباید بدون مدیر و معلم باشد و با توجه به حل مشکل به کارگیری نیرو‌های خرید خدمات مشکل کلاس‌های خالی مرتفع گردد.

وی ادامه داد: در برخی از موارد شاهد ورود بدون هماهنگی صدا و سیما و خبرنگاران به مدارس هستیم که این امر بدون هماهنگی با اداره حراست و اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل ممنوع می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش تصریح کرد: از به کارگیری نیرو‌هایی که در سال تحصیلی جدید از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده‌اند در پست‌های اداری پرهیز گردد و ظرفیت دانشجو معلمان ورودی سال ۹۹ برای تدریس استفاده گردد.

این مقام مسئول تاکید کرد: برای دانشجویانی که در سال تحصیلی گذشته در امر تدریس با ادارات همکاری داشته‌اند، لوح تقدیر با امضای مسئول منطقه صادر گردد.

گرامیداشت هفته تربیت بدنی با رویکرد مشارکت خانواده‌ها، جدی گرفتن موضوع صبحگاه و مراسم آغازین مدارس و توزیع کتاب‌های کار دانش و فنی و حرفه‌ای در اسرع وقت از دیگر تاکیدات این مقام مسئول بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    شما یک راه کار بده شما همتون از کلاس فرار کردین چرت نگو

  • معلم فقیر

    مسئولین صندوق ذخیره فقط حق دارند معلمین عضو را تنبیه کنند و این صندوق را با دزدی و اختلاس خالی کنند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر