این سفره پر نعمت برای فرهنگیان پهن شد

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه سهام ارزش مالکانه در قالب بخشی از سهام شرکت سهند به فرهنگیان عرضه می‌شود، از تکمیل مراحل انجام این کار خبر داد.

این سفره پر نعمت برای فرهنگیان پهن شد

حمیدرضا نجف‌پور کردی در چهل و دومین جلسه رسمی کمیته ارزش مالکانه با مرور اقدامات انجام شده بویژه طی شش ماه گذشته و با بررسی گزارش هلدینگ‌ها با توجه به مصوبات کمیته ارزش مالکانه و میزان تحقق آن بیان کرد: برای پیشبرد گام‌های بعدی عملیاتی شدن طرح ارزش مالکانه اقدامات مربوط به انتقال سهام برخی شرکت‌های موسسه به شرکت سهند و تخصیص سهام آن به این شرکت به طور جدی در دستور کار قرار دارد و فرایند افزایش سرمایه و ثبت شرکت‌ها بزودی پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: طرح ارزش مالکانه موضوعی برگشت‌ناپذیر است و در دوره‌های گذشته کارهای خوبی برای اجرای آن شد و در دوره مدیریتی جدید عزم جدی و جهادی موجب شد ریل‌گذاری از گذشته امروز به طور شفاف شود و کار در مسیر اجرایی قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها نسبت به اولویت‌های راهبردی مجموعه برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی و عزم همگانی داشته باشند هیچ کاری زمین نخواهد بود و بر این قاعده به ظرفیت‌سازی برای تحقق ارزش مالکانه به عنوان مطالبه دیرینه فرهنگیان مکلف هستیم.

نجف‌پور کردی بااشاره به اهمیت اجرای طرح ارزش مالکانه و با تاکید بر نقش آفرینی اعضای صندوق و معلمان معزز در تحقق این هدف مهم، امروز در حکمی محمد حسن صدقی معلم سرشناس و برجسته و منتخب عضو صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو باسابقه کمیته عالی ارزش مالکانه را به عنوان دبیر کمیته منصوب و ابراز امیدواری کرد همه دست اندرکاران این طرح عظیم با جدیت و سرعت جهت اجرای صحیح طرح همکاری و مشارکت نمایند.

همچنین در این کمیته اعضای هیئت امنا بر ضرورت پیگیری مجدانه و تلاش‌های بی‌وقفه برای به نتیجه رساندن طرح ارزس مالکانه در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرهنگی

    مطمئن باشیم دروغی بیش نیست .....

  • معلم

    من سهام نمی خواهم لطفا حق منو نقدی به حسابم بریزید

  • آرش

    لعنت بر پدر و مادرت دروغگوی نجس

  • ehsan

    حالا دزد بعدی

  • ناشناس

    اقای محترم کدام سفره ۳۲ سال کار کردم .چرا حی میگید سفره پهن شد برا فرهنگیها کدام سفره اقای کردی

  • فرزین

    سفره پر نعمت اونم برای فرهنگیان؟؟؟ دولت ناپرهیزی کرده برای فرهنگیان بدبخت که هیچ دولتی برای اینقدر مظلوم تره هم خرد نمی‌کرده حالا سفره انداخته؟ قطعا منفعت بزرگی برای دولت داره که دست به چنین کاری زده.والا هیچ دولتی حاضر نبوده برای معلمان بیگناه آبی گرم کنه.همش دروغه مثل معوقات رتبه لندن.باز انتخاباتی در بینه و اسم فرهنگیان شده موتور مانور تبلیغات.

  • محسن

    والا هر جا سفره ای پهن شد یه عده دلغک نفعشو بردن والا سی سال پول بدی و نفهمی کی بهرشو برده درد داره

  • حسام

    این سفره تا حالا کجا پهن بوده و اینکه ایا چیزی مونده واشه فرهنگیان؟

  • سیدناصر میرطیبی

    سلام مدیر محترم حق ازدست رفته ماراکه با80هزارتومان بالاجبارازصندوق ذخیره محروم کردند درزمان وزارت حاجی مگر خدا وبعد شما حق ماراباز ستانید

  • سید وصال

    عجب سفره ایی برای قندالی پهن کردن

  • ناشناس

    برا شما پهنه نه برا ما دروغ به این اشکاری

  • کامران

    خدا تو قرآن می فرماید دروغ گو دشمن خداست وخود خدا میداند کی وچگونه با دشمنانش برخود کند شکم خود را با مال حرام پر کردید و اینها را نمی فهمید

  • ناشناس

    همسانی حق ماست مسخره بازی رو کنار بذارین دزدان بابکار وبی خرد .

  • محسن

    به کجا رسیدیم که وزیرمان فردی مثل صحرایی می شود هرچندسیستم بیمار اموزش با رفتن و امدن فرد تغییرنمی کند مثل همین صندوق ذخیره که ۲۵ سال است عضویت دارم دریغ از ذره ای استفاده چه برای من چه اکثزهمکاران فقط عده ای غیرفرهنگی حقوق های نجومی گرفتند فرزندانشان جذب شدند و پول صندوق راهم بالا کشیدن!!! و خبری از پیگیری دزدی انهاهم نشد خلاصه جمع کنید این دم و دستگاه را 🤔😡 کاش فرهنگیان اتحاد داشتند تا این سفره را برای همیشه جمع می کردند!!!

  • ناشناس

    معلمی که در طول سی سال خدمت حدود بیست ملیون به صندوق واریز کرده و صندوق از این مبالغ استفاده کرده حالا باید حداقل سی برابر آن مبلغ را به عنوان سهام به او بدهد.
    نه اینکه با مبلغی ناچیز کلاه سر معلمان بگذارد و برای خودشان اضافه کار ۴۱۲ ملیونی رد نمایند

  • ناشناس

    متاسفانه امثال شما اینقدر این سفره رو کثیف کردید که دیگر کسی رغبت نمی کند پای این سفره بنشیند.🤣

  • ناشناس

    من الان با ۲۴ سال خدمت مستاجرم سرپرستم صابخونه حکم تخلیه گرفته ماشین ندارم یه پراید قراضه هم ندارم.....زیر باران شمال میشم موش آبی تا برسم مدرسه و خونه....لطفا سفره رو جمعش کنید پول من بدید یه دوچرخه بخرم ‌‌‌‌‌‌‌‌....حداقل با دوچرخه برم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر