تشدید فعالیت سامانه بارشی امروز در نیمه غربی کشور

تشدید فعالیت سامانه بارشی امروز در نیمه غربی کشور

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور همراه با کاهش دما و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی طی امروز (شنبه) و فردا خبر داد.

به گزارش تیترکوتاه؛ بارش‌ها امروز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و ارتفاعات البرز و تهران تشدید می‌شود.

فردا (یکشنبه) نیز بارش‌ها در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، البرز، قزوین، سمنان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، هرمزگان، مرکزی، قم و ارتفاعات گیلان و مازندران تداوم دارد.

سازمان هواشناسی به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی، برای کشاورزان این مناطق هشدار رنگ زرد صادر کرد.

در هشدار سطح نارنجی همچنین نسبت به مخاطرات سامانه بارشی از قبیل لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، رخداد تگرگ و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر