هافبک استقلال: کاش پرسپولیس در شرایط مساوی قهرمان می‌شد

هافبک استقلال ضمن تبریک قهرمانی پرسپولیس گفت: ای کاش آن‌ها در شرایط مساوی قهرمان لیگ می‌شدند.

هافبک استقلال: کاش پرسپولیس در شرایط مساوی قهرمان می‌شد

به گزارش تیترکوتاه، زبیر نیک‌نفس، هافبک تیم استقلال، پس از پیروزی پر گل این تیم مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، توضیح داد: بازی خوبی را انجام دادیم و چیزی که امروز برای ما مهم بود، امروز آمدیم که شخصیت تیمی خود را اثبات کنیم که مهم‌تر از امتیاز هم بود. 

او درباره تاثیر باخت در داربی بر روی قهرمان نشدن استقلال نیز گفت: نتیجه بازی با پرسپولیس در قهرمانی تاثیرگذار بود اما نتایج بازی‌های دیگر تاثیر بیش‌تری داشت. در جام حذفی هم باید بازی به بازی پیش برویم و نتیجه خوب بگیریم.

هافبک استقلال درباره کم بازی کردن خود در طول فصل نیز توضیح داد: شاید از نظر آماری و از بیرون این‌طور به نظر برسد که کم‌تر از پارسال بازی کردم، اما از خودم راضی هستم و به خودم افتخار می‌کنم چون هر بار که شانس بازی داشتم می‌خواستم بهترین باشم. حرف زیاد است اما من همه تلاشم را کردم.

او درباره نگرانی خود در ابتدای بازی به دلیل تعداد زیاد هواداران تراکتوری در استادیوم آزادی نیز اظهار کرد: هواداران تراکتور بیش‌تر بودند و نگران شدم، اما امیدوارم هواداران ما برای بازی با نساجی در جام حذفی حضور حداکثری داشته باشند.

نیک‌نفس در پایان گفت: به تیم پرسپولیس هم این قهرمانی را تبریک می‌گویم. برای صنعت نفت هم خوشحالم که در لیگ ماند. با این حال کاش پرسپولیس در شرایط مساوی قهرمان می‌شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها